![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Voi pska. Mutta jos kovin jämerästä teet kardaanin, niin sitte samanlaisessa paikassa menee joko pinioni tai jakolaatikko...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Onks sulla tuolla cv jointti jakiksen päässä? vai tavallinen ristkko?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
joo, on tossa cv jakiksen päässä... pikkulommohan toho tuli, mutta ei auta vaihtaa putki... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
hmm.. olikos sulla traction baria siel? Jos ei niin oliskos se voinut estää vaurion?
__________________
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
on se siellä, mut ei siihen oo mikään osunu...
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Hmm.. Kuis paksu ton jortaanin putki on?
Jos ujuttais toisen päälle, kun toi kärsinyt kohta on katkastu pois, niin olis ehkä kestävämpikin? |
|
#7
|
||||
|
||||
|
olisko jotain 6-8mm seinämällä toi putki, on koko hardaani niin väärässä että täytyy koko putki vaihtaa, kuva ei anna totuutta mutta on se pää melkein 10 cm vikapaikassa. täytyy hommata uus putki tohon vaan ja sorvissa päästää toi vanha pois. semmonen putki päälle patentti on niin vaikee toteuttaa kunnollisena että ei mitää rajaa...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| L-200:sen ropaamista/joustoja | Lavamitsu | Tekniikka & Jutustelu | 74 | 11.08.2008 19:47 |