![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mitäs varten sun pitää sektorivarsi irrottaa? OT: baxxterillakin hieno erikoistyökalu, ite-tein-pitkähylsy ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
OT-Reply: Tuumakokoinen hylsy, piti jatkaa jotta saa käynnistysveivin hahlolla varustetun kampiakselin pultin veekasista auki, sopii myös kätevästi simpukan mutteriin. Melkeen kuin tehdastekoinen, mutta parempi kuin pussillinen uusia. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jep. pitää kääntää puol kiekkaa...
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#4
|
||||
|
||||
![]()
jep kovaa oli täälläkin kiinni sektori varsi. ulosvedin vain siihen kireälle ja lekaa varteen sillon kun varsi tukevasti alasimen päällä. aika mukava tuli ajella tehostimen jälkeen
![]() oli kanssa samallainen asennus sarjakin mutta ei siitä muuta tullut huödynnettyä kun itse tehostimen sovitus laippa, loput oli helpompi tehdä itse alusta asti.
__________________
Ei kaikki ole romua mikä on ruosteessa ! |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Joskus otin -74 Bemarista sektorivartta irti simpukasta. Laitoin koko paketin ruuvipenkkiin, ja vedin ulosvetimen (vähän heppoinen, ei ollut silloin vielä isoa) niin kireelle kuin uskalsin. Sitten tuli kahvitauko, ja telkkarista simpsonit.
![]() Kun sumpit oli juotu, tulin verstaalle takaisin. Sektorivarsi ja ulosvedin oli hävinnyt johonkin simpukan akselilta...!? Enkä löytänyt niitä mistään. Vähän aikaa kun etsin, niin löysin ne seinustalta, romun seasta. Olivat lentäneet vaaka suorassa kaksi metriä... ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Jos saisit siihen akseliin laitettua jotai jääsumutetta ja sitä sektorivartta lämmitettyä niin vois lähtee kanssa.
Eli saisit sen akselin pysyyn kylmänä niin ettei laajene sen varren mukana sit vois lähtee helpommin. Yksi vaihtoehto että viet ulos pakkaseen koko simpukan yöksi ja sitten varteen nopee lämmitys kunnon kaasupillillä ettei akseli kerkiä lämmetä.
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzuki sj413 | pohjoisenpoika | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.05.2008 18:17 |
m:suzuki sj413 | Jukkis | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 14.05.2008 10:33 |
M:Suzuki SJ413 AVO | Trisi | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.02.2008 20:19 |
M:Suzuki Sj413 LWB | Jyki | O/M/V Muut | 0 | 03.08.2005 08:04 |
Suzuki Sj413 levyjarrut | BeGe | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 01.09.2004 18:23 |