Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.02.2009, 22:56
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.329
Perusasetus

Lainaus:
Ei oo nyt värikoodia ylhäällä mutta voin selvittää. Kaveri hommas maalin mulle ja se tietää koodit ja numerot.
oliivinvihreä se on nimeltään.
Taitaa olla RAL 6003.

Lainaus:
Ai niinku 35 boggerit ja sitte dana 60 + 14 pulttinen?? No ei ainakaan tarvii varoo akseleiden katkeamista, vaikka unohtuis D päälle ja kaasuki pohjaan!!!!!!!
Ei ole ollenkaan yli mitoitettua. Lehmä-Blazer mies on rikkonut 35" MTR:llä autostaan kaiken mahdollisen pienemmistä akseleista. Nää on kuitenkin painavia autoja, ja koneissa saattaa olla voimaakin tarjolla.


Viimeksi muokannut sisua45 : 25.02.2009 11:18
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.02.2009, 11:10
CJ7:n Avatar
CJ7 CJ7 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.09.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 942
Perusasetus

Juu jos tolla renkaalla vetari katkee tai murros paukkuu niin se oli jo lähtiessä poikki.
__________________
Tanner RMX LS2
Jeep CJ7 V8
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.02.2009, 17:38
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

kiitos SISUA45, mä otat ton jo kohteliaisuutena..


niin joo, ja oon mä sentään 14 pulttisesta saanu jo ne vatarin päässä olevat pultit millä se on kiinni jostain kumman syystä pari keraa löysälle.... hmmm...

tolleen tilkkutäkistä mäkin sen oman kopan tein, periaatteessahan vois laserilla leikkauttaa tohon loppukoppaankin osat, mutta kun niitä ei saa siitä keskeltä jäävästä palaseasta niin tuleehan taas turhan paljo lisää hintaa siinä vaiheessa tolle...

ja siitä voimasta ja sen käytöstä saadaan olla montaa mieltä... bensakone tuntuu kierrosherkempänä olevan vetariystävällisempi, sillä kun saa sen pidon menetettyä helpommin...


otko ajatellue että mitkä satulat laitat taakse, ne caddy malliset vai omat etuset ja kardaanikäsijarrun
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.02.2009, 18:35
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.329
Perusasetus

Lainaus:
kiitos SISUA45, mä otat ton jo kohteliaisuutena..
Ole hyvä vaan, en sitä v*ttuiluna tarkoittanutkaan. Tuli tollai hienosti runona.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.02.2009, 18:43
CJ7:n Avatar
CJ7 CJ7 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.09.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 942
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
niin joo, ja oon mä sentään 14 pulttisesta saanu jo ne vatarin päässä olevat pultit millä se on kiinni jostain kumman syystä pari keraa löysälle.... hmmm...
Lukitetta ja piukalle, niin pysyy!
__________________
Tanner RMX LS2
Jeep CJ7 V8
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.02.2009, 20:51
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja CJ7 Näytä viesti
Lukitetta ja piukalle, niin pysyy!
tiivisteliimaahan mulla noissa on vähän ollut, mutta ei tunnu riittävän huijaukseksi... viimmemmäksi laitoin loctiten sinisen...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.02.2009, 22:15
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.521
Perusasetus

Tilkkutäkkikoppa muuttuu yhtenäisemmäksi..



Jarrusatuloiksi taakse tulee nykyiset etusatulat ja kässäriksi wilwoodin satula takakartaanin lähdölle, ainakin visio on semmottinen. Kässärilevyä ei oo vielä eikä myöskään kovin vahvaa suunnitelmaa miten satula/levy saadaan fiksusti kiinni tonne. Mutta eiköhän neki sinne asetu kun sen aika on.

Tosta kestävyydestä, luulen ettei ihan heti oo vetarit tms. ongelmana :-) Mutta joillakin ameriikan offaajilla oli 14b akseliputket pyörähtäny keskiklumppiin nähden, kuulemma suht helposti vielä. Noihan on kuitenkin helposti 20-30v vanhoja akseleita ja ties missä rytkytetty menemään. Ja sitä varten moni hitsaa akseliputket ympäriinsä kiinni klumppiin, vakio pistehitsien lisäks. Onkohan tähän hitsailuuun mitään ohjeita ja visioita? onnistuuko kunnollisella isolla migillä, vai pitäiskö puikottaa jollain erikoispuikolla? veteleekö kieroks, paukkuuko valettu keskiklunssi? :-) entäs d60, onkohan tarpeen hitsuutella? Parempi tehä varmanpäälle kestävää, ei ois tässävaiheessä iso vaiva. kunhan ei pilaa koko paskaa tekemällä väärin..

Ja noista nykyisistä renkaista/vanteista on tullut jonkinverran kyselyjä yyveellä ja livenä, niin todettakoon että auto on ajossa noilla pamppersseilla kokoajan. Myyn ne sitten aikanaan jos myyn, renkaita saa kyllä kaupoista jos kanssaoffaajilla on tarpeita.
Niin ja megasiisti auto gage rundari hankittu että pääsee vilkuilemaan mitä se voimanpesä kiertää...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 25.02.2009, 22:36
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
Jarrusatuloiksi taakse tulee nykyiset etusatulat ja kässäriksi wilwoodin satula takakartaanin lähdölle, ainakin visio on semmottinen. Kässärilevyä ei oo vielä eikä myöskään kovin vahvaa suunnitelmaa miten satula/levy saadaan fiksusti kiinni tonne. Mutta eiköhän neki sinne asetu kun sen aika on.
Vaikka näin (NP205):



Levy Renaultista, jakiksen laippa NP241:sen etukartaanin laippa hieman modattuna.



Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
blazer 6.2d Tekniikka & Jutustelu 6 27.08.2007 20:24
M/V: Blazer k5 K5 O/M/V Ajoneuvot 1 16.06.2007 20:32
O: BLAZER O/M/V Muut 3 23.01.2005 14:19
M:Blazer 6,2D ari O/M/V Muut 0 16.02.2004 19:26
m blazer k5 O/M/V Muut 0 11.02.2003 16:37


Sivu luotu: 06:32 (GMT +2).