![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
Tanner RMX LS2 Jeep CJ7 V8 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pitääkin mitata paljonko maavaraa häviää, toisaalta uus rengas on hieman korkeempi ja pitäähän se perän lippa laikata veke. Tähän tyylin lähti rakentumaan peräkoppa, vähän palapeliä mutta eiköhän tuo aja asiansa kun saa hitsattua valmiiksi. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! Viimeksi muokannut sisua45 : 25.02.2009 11:18 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Juu jos tolla renkaalla vetari katkee tai murros paukkuu niin se oli jo lähtiessä poikki.
![]() ![]()
__________________
Tanner RMX LS2 Jeep CJ7 V8 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
kiitos SISUA45, mä otat ton jo kohteliaisuutena..
niin joo, ja oon mä sentään 14 pulttisesta saanu jo ne vatarin päässä olevat pultit millä se on kiinni jostain kumman syystä pari keraa löysälle.... hmmm... tolleen tilkkutäkistä mäkin sen oman kopan tein, periaatteessahan vois laserilla leikkauttaa tohon loppukoppaankin osat, mutta kun niitä ei saa siitä keskeltä jäävästä palaseasta niin tuleehan taas turhan paljo lisää hintaa siinä vaiheessa tolle... ja siitä voimasta ja sen käytöstä saadaan olla montaa mieltä... bensakone tuntuu kierrosherkempänä olevan vetariystävällisempi, sillä kun saa sen pidon menetettyä helpommin... otko ajatellue että mitkä satulat laitat taakse, ne caddy malliset vai omat etuset ja kardaanikäsijarrun |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Lukitetta ja piukalle, niin pysyy!
__________________
Tanner RMX LS2 Jeep CJ7 V8 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
tiivisteliimaahan mulla noissa on vähän ollut, mutta ei tunnu riittävän huijaukseksi... viimmemmäksi laitoin loctiten sinisen...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (2 jäsentä and 2 vierasta) | |
JanneBlomgren, LaaLaa |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |