![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Tossa on max. sisään- ja ulosjoustot ristiriipunnassa, Rubicon Expressin superflex 3.5" alusta 31" kumit (halkaisija oli 31.8" mitattuna), edessä 75mm rajoitettu joustoja takana vähän vähemmän, takakaaret avartamatta: ![]() Tosta näkee keulan vähän paremmin mistä voi kattoa suuntaa-antavaa apua pellin leikkelyille. Jokainen toki tekee niinkuin itse parhaaksi katsoo ![]() ![]() Jos ei halua hitsata, niin yksi parhaita ja helpoimpia (ja leimasedällekin kelpaavia) tapoja takapään kaarien avarrukseen isompia renkaita varten on irrottaa orkkis levikkeet, ja sitten rälläkällä vetää kohtisuoraan viisteet kaaren reunasta jokseenkin pistehitsien tasalle asti, ja sitten vasaralla hakata ne "lirpakkeet" sinne kaarien sisälle. Levikkeet tekee sitten miten parhaaksi näkee, voi vaikka heittää YJ- tai TJ- Wranglerin takalevikkeet ruuveilla kyljistä läpi - ne riittää peittämään jo 12.50" leveät kumitkin.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
eipä ole vielä rajotettu sisään joustoja. rg satsi. etu ylä varret vielä vakiot. vaihtuvat vielä säädettäviin " joustaviin". rajoitetaan joustoja kun aika tulee? tiedä vielä mitä tapahtuu alustalle kunhan loppuu köyhtyminen.
nemille muistutus että ruokahalu kasvaa syödessä (jopa syömättä) eli ota esim 4.5 re ex flex ni ei heti tarvii miettiä seuraavaksi. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jees, no sitten ei ole ihme jos vähän raapii. Sinänsä kannattaa hoitaa tuo sisäänjouston rajoitus, sillä saa alustan toimimaan tarkoitetulla tavalla, ja välttää myös jousien turhan ylirasituksen (lähinnä takana, ettei lehdet käänny väärinpäin kaarelle). Rajoitettunakin ihan maksimi sisäänjoustossa yleensä etupää raapii vähän jousitolpan reunaan ja "akku- & ilmanputsarikotelon" pohjaan jos on 32" tai isommat. Tällä ei oikeastaan ole väliä jos minulta kysytään.
Ja tosiaan, nälkä kasvaa syödessä eli kandee suosiolla ottaa se ~4" korottava satsi ja XJ:n tapauksessa AINA sellainen jossa on täydet jousipakat taakse, ei vain lisälehtiä!! edit: niin ja halpa & helppo tapa rajoittaa joustoa edessä on jääkiekot - 10mm reikä kiekkojen keskelle, 10mm kierre jousialustoihin etuakselissa ja pultit kiekoista läpi. Saat säädettyä 25mm:n pykälissä sisäänjoustoa juuri miten tarttee ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeep Chero KJ korotus | jarkko | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 05.04.2018 20:31 |
Jeep Grand cherokee -97 korotus | NBRT | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 15.05.2008 17:13 |
Patrollin korin korotus kymysys+rengas/vanne??? | korbimotors | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 13.01.2008 13:41 |
O: Jeep GrandCherokee vanne/vanteet | zuk_newbie | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 01.12.2006 14:25 |
M: 2" Korotus palat Jeep Cherokeehen | HEKULIINI | O/M/V Muut | 9 | 06.06.2005 11:56 |