![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kestävyyskilpa?Vähän hymyilyttää tuo autokunnnan miehistö sääntö jos halutaan testata kaluston ja miehistön kestävyyttä niin kuski+apukuski pitäisi riittää.Nyt näyttää olevan jalkamiehiä metsä pullollaan etsimässä rasteja ja kuvaamassa.Taitaisi tulosluettelot muuttua jonkin verran jos rajaitettais tiimin kokoa ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Eipäs nyt tehdä yksinkertaisesta asiasta liian vaikeata. Historikkiralli puolella systeemi on seuraavanlainen. Veteraanit ajavat aivan
saman kisan kuin muutkin heille kuuluvissa luokissaan. Mitään erillistä veteraani luokkaa ei tarvita vaan veteraaniluokan pisteet on samat kun kisassa saavutetut luokkapisteet. On aivan sama ajaako orkkis stanu modi tai protoluokassa kun pisteet tulevat luokka kohtaisesti elikkäs tässäkin luokkapiste on sama kuin veteraanipiste.Kilpailun järjestäjälle ei oo sen enempää lisähommaa kun katsoa ajokortista kuljettajan ikä joka ajaa vereraani luokkaa. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() hohhah..
nii onha tietyst niikii et nuo vanhukset joutuu noussa tunnin välein yöllä kuselle joten ei siitä 24h ajamisesta tuu mitää xD
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Eipäs solvata "vanhuksia"Lainaus:
![]() ![]() Niin että laittakaa vain se veteraaniluokka ja ikä vois olla tuo 40-45v, siis kuskin ja kartturin keski-ikä ![]() ps. Kartingissa taitaa tuo seniili (veteraani) sarjan ikäraja olla 25v ![]() Inhorealisti |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ennenkuin aletaan enemmän vääntämään tuosta
Kuinka paljon kilpailijoita autossa niin kellä on tarvetta niin http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=24806
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Onko joku ihan vakavissaan sitä mieltä että joukkueen nuppiluku ei vaikuta suoritukseen? Kyllähän se on ihan selvää, että isommassa porukassa on mukavampaa. Siksi näihin rajoitusehdotuksiin suhtaudutaan niin kielteisesti. Kaikki kisoihin osallistuneet tietävät, että kilpailusuoritukseen kuuluu tietty määrä liikuntaa. Mitä useampi jamppa tiimissä liikuntasuoritteen jakaa sitä paremmin jokainen jaksaa ja sitä virkeämpänä tiimi pysyy.
Aivan itsestäänselvästi kilpailun pystyisi ajamaan ihan yksinkin. Tosi pätö äijä juoksee pätkän etukäteen ja katsoo linjat, pistää auton rastille parkkiin, virittää kameran jalustalle ja itselaukaisimen pörisemään, säntää levittelemään käsiään rastilapun ja auton väliin, korjaa romut takaisin autoon, vetää vinssivaijerin rastisuonsilmästä näreen juureen sadan metrin päähän, sulloo ajosillat renkaiden alle ja vinssaa auton ylös, merkkaa rastin rastilistaan otetuksi, ja ottaa suuntimat seuraavalle rastille. Business as usual. Ei ole olemassa mitään *fysiologista* rajoitusta jonka vuoksi olisi mahdotonta menestyä suunnistuskisassa yhden miehen tiiminä, jos on tosi ÄIJÄ. Mutta älkää herran tähden tulko väittämään, ettei nuppiluvulla ole mitään merkitystä. Samahan se sitten on, jos sinne mennään vain hauskaa pitämään. Unohdetaan sitten nuo luokkarajoituksetkin. Niistähän aiheutuu vain turhaa mielipahaa. Mutta jos tarkoitus on kisata jotenkin lähtökohdiltaan tasaväkisinä tiimeinä niin en näe henkilömäärän rajoitusta mitenkään perusteettomana. - p
__________________
Life's a bitch, and then you don't die. - Vanha vampyyrisananlasku |
#8
|
||||
|
||||
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Ottakaa lisää porukkaa autoon.....
Kyllä siellä tuloksien mukaa kahellakin äijällä sijoittuu paremmin kuin hyvin.
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Ei anna luonto periks
![]() ![]() Kommenttini oli lähinnä tuota metsän vilinää koskeva..... Vaikka olen jo kanssa miltei veteraani-ikäinen ja ruumiinrakenteeni kuin Karelinilla,tosin miniatyyrikoossa,pitkä selkä/pitkät kädet ja persjalat,vähän vähemmän pituutta ja massaa,niin mulle on ihan sama onko autoissa 2 vai penkkimäärän/lavalle mahtumisen mukaan äijiä. Pääasia on et itellä on kivaa ![]() ![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() oli aika koomisen näköstä touhua kun pienestä autosta tulee ukkoa ulos ja säntää pitkin mettää hakemaan rasteja toi on turha selitys että kyllä kahdellakin pärjää mut lisää sit tämmöseen porukkaan vielä yksi niin nehän voittaa sit aina ![]() en tiedä kyllä yhtään muuta autourheilu lajia jossa ukkoja on auto täys vai onko? kyllä lisä miehityksellä on vaan suuri vaikutus loppu tulokseen että turha väittää jotain muuta toisilla pitää olla koko kööri mukana että uskaltaa mennä metsään ![]() korjatkaa nyt noi säännöt 1. autossa vain kuski ja appari 2. luukut kiinni 3. rastin oton ja kuvauksen vois tehä appari yksin eli jonkunlainen vaijeri tai naru |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Asenteesta se on kiinni kuka voittaa ja kuka ei. Toiset uskaltaa mennä metsään ja toiset ei uskalla puhua rekisteröityneenä ![]()
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Jaa mikäs on niin pieni auto ettei sovi kuin kaksi henkeä ?
Lainaus:
|