![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Ihan tavallinen jatko-ohjaamo malli johon on aikoinaan tehty lisäpenkit taakse. Toi on samanlainen mikä isä-ukolla oli aikoinaan ennenkuin vaihtoi uuteen kc:hen. Lujia kamppeita noi D21:t, ruostuvat vain rungosta ja lavoiltaan ja korin alareunoista, kuten kaikki jo tuohon ikään ehtineet sotaratsut tuppaa olemaan.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mitä meinaat tolla jatkoohjaamo mallilla,mun mielestä kaikki d21:set on tollasii.vaiko olenko väärässä?
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not Team Rotta-Racing Ry K-Nummi |
#3
|
||||
|
||||
![]()
No juuri tuollaista mitä kuvissa on, ihan normaali jatko-ohjaamolla oleva malli. Siis pick-up jossa on tuo pieni tila penkkien takana. Takapotkuisia on sit pitkälavaisina ja lyhyellä ohjaamolla, eli kopin seinä alkaa heti penkin takaa. Löytyy tuota korimallia sitten pitkällä hytillä ja lyhyellä lavalla olevaa malliakin, eli double-cap:ia (4 ovea, 5 hlö).
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Löytyy 4-vetoakin sillä samalla lyhyellä hytillä kuin takavetoa. Tosin ei niin yleinen kuin takavetoisissa. Mites onko jotain estettä rekisteröidä tuollainen double-cap mallinen huoltoautoksi, eihän sillä istumapaikkoja lisää saa. Huomasin vaan silloin kuin toin pari avolavaa saksasta että kaikki asiallisen näkoiset laitteet oli aina noita double-cap malleja, enkä niitä sitten tuonut kun piti saada rekisteröityä pieniveroiseksi eli pakuksi, eikä silloin ollut vielä huoltoauto buumia niin ei tullut sellainen vaihtoehto mieleenkään.
Viimeksi muokannut Micco : 05.02.2009 06:32 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Nyt kokeiltiin muuttaa mazda b2600 2+2 paikkaseksi mutta ei onnistunut. alkuperäinen"tilapäis" penkki takana. Ei täyty nykypäivän vaatimuksia. Huvittavinta on kuitenkiin että vyöt löytyy 5 hengelle. Onneksi on sentään 2+1 rek.
__________________
KYM#5 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
mulla itellä on D21 vm-90 kinkaappi 2+3 paikkasena. kuulema jossainpäin suomea ollu konttorirotta joka hyväksyny sen anattpmikälie pykälän mukaisen lisäistuimen 3 hengen tilapäistä kuljetusta varten. turvavöitä ei ilmeisesti saa asentaa kun ei ne täytä tirektiivejä...
elopaino on pitäny nostaa 1800kg et saa sen jakkaran ja sattumoisin sama raja on 80 läpyskälle takaluukkuun. tosin mulla se jostain syystä on kiinni varmikatteessa liiterin nurkalla... ostaessa oli liikkeessä 2+2 paikkanenki vieressä myytävänä alkuperräisillä lisäjakkaroilla. itellä tyttäret matkaa siellä tarvittaessa ihan mukavasti eikä pitemmälle reissulle voi suositellakaan ku keskenkasvusille...
__________________
-Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa mitä tietämättömyys ja raaka voima eivät ratkaisisi- |
#7
|
|||
|
|||
![]() Mul oli muutama vuosi sitten Taro 2.4 D -90 2+3
4X4 sondercabine eli pitkähyttinen, Pakettiautoksi rekistöröitynä takana oli vaan vakiona olevan ylä "pehmusteen" lisäksi alaosassa kippaava pehmustettu vaneri. Omamassa oli jotakin 1860 kg ja se oli saavutettu ku oli laitettu aika paksua peltiä lavakaukalon tilalle lavan reunoihin ja alaosaan. Ostohetkellä oli vaan aika karussa kunnossa eli ruoste oli päässy iskemään. Harmittaa ku menin luopuun sit siitä
![]() Viimeksi muokannut Mara83 : 05.03.2009 10:21 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: bensamaasturi kaupat tehty | vesku.r | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 02.12.2006 12:16 |
Portaali-HJ, Onko tehty? | Vihavainen | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 01.12.2006 00:41 |
3b:hen tehty turbo? | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 30.09.2006 18:35 | |
Uaz volvo tekniikalla, onko tehty ja miten jos on | Tekniikka & Jutustelu | 63 | 12.07.2006 21:13 |