![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() eikös tossa toyon mek. vinssis käy silleen kun turva sokka/pultti poikkee niin se on menoo sit...!?(vapuattaa rummun...?) en tiedä tarkkaan muistelin vain tossa joskus oli puhetta trial kuskien kanssa ketä ajoi silloin 91-94 tai jotain vähän haukku tota vinssiä kun heittää vapaalle kun TURVA sokka/pultti katkee... toisinaan ei ittellä ole kokemusta muista kuin mek. vinsseistä land roverin omasta se ei laske vapaalle ainakaan (räikkä) mut sit se kans on kiinni... vapautin vipu antautuu ennen kun saa vapaalle... korjatkaa jos olen väärässä.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
niin siis äskeisestä unohtui se et jos sen sokan/pultin läpi vetää liikaa tehoa niin... jopa!!!
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vinssipeti on kyllä sen näköinen, että puolella rautamäärälläkin olis pärjänny? Saako myös hitaasti ja hallitusti vinssattua? Täydellä teholla kun vinssais, vaikka 50% hyötysuhteella niin vois suota kuivattaa 30kw teholla ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
joo vissiin sit paskaa ovat puhuneet kun sanoivat minulle et heillä oli toyo mek vinssit ees taas ja ja aina kun sokka petti niin auto rumpu vapaaks... no mut en tiedä mut jos vetää kumpaankin suuntaan niin haluaisin kyl nähdä toteuksen siitä lukitus mekanista jos virittelis tohon land roverin vinssin jotain samallaista niin sais vapautettua senkin ilman et vaijeri löysällä... jos jollain räjäytys kuvia toyon vinssistä... kuvia kiitos
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Onko sulla land roverissa kampiakselivetoinen vinssi, kun ei saa vaijeria löysälle? |
#6
|
|||
|
|||
![]()
tarkoitan vaan jos räikkä toteutus niin elikikkä sama kun warnin räikkä vinssii kattoo niin sillä ei pyty vetää väärin päin kun siellä on se kieli mikä tipahtaa aina pyörälle missä on ne pysty suorat hampaat vastassa... eli siiss siihen suuntaan mihin pyöritään nii loiva nousu ja ops keikkaa tippu alas taas joutuis lukkoo taas yli pysty suoraa seinää ylös... eli räikkä räikkä ei pysty antaa toiseen suuntaan vapaita... jos toyn vinsissä on joku kehittyneempi versio kiinnostais kyl kui ja hyvin... jos pelkkä välitys vinssissä niin siellä ei pysäytä mikään muukun ulos otto ja sokka ellei siellä ole joku vapautin jossa kaksi toiminen vapautus mutta se pitäisi manuaalisesti käydä kytkemässä tähän lopputulokseen olen tullut... mutta viisaammat kertokoon jotain... en halua muuta kun toyon väsähtäneen räjäytys kuvan kiitos... en rupee ees väittelemään tästä...
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
kyllä siis lantikassa on kulma vaihteella touteuttu kardaani vetoinen vinssi ja orginaal kulma vaihde orginaal vinssi mutta kun sokka poikii niin ei paljoa apuja kun veto päällä kun on räikkä ei paljoa auta vaikka ois veto viereisestä autosta... en tarvitse kuvia... tulin kysymään... parempi tyhmempänä pysyä näköjään seuraamassa vain näitä projekteja.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Räjäytyskuvallinen juttu toyon vinssistä löytyy varmaan haulla. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=52135
Tuolta löydät räjäytyskuvan siitä vinssistä, ee siellä mittää räikkään viittaavaakaan oo. Jos sokka mennee poikki, vinssi ee vaan pyöri ennää. Kumpaankaan suuntaan vaikka mitä teet. Paitsi jos pyörität matopyörän päästä avaimella.
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Huolimattomuudella voi tuonkin varmaan saada aikaan että sokan katketessa hetkellisesti käy väljänä ja jos kytkin ei ole perillä niin se sitten pomppaa kokonaan pois ja sit on menoa ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Niih kaasullahan voi säädellä sen minkä pystyy nopeutta, ja tietysti kytkimellä. Hitaasti ja varovasti ei oikein onnistu ihan heti mutta pienen kytkin jumpan jäkeen kyllä ![]() Ainoa negatiivinen puoli on se että joissain tilanteissa tuo on hitaampi kun sähövinssi eli kun pitäis samaan aikaan olla vaihde päällä ja kiristää tiukassa pinteessä sinkkiä. Tai sitten pitää rällätä vaihdelaatikkoa Oli tarkoitus punnita tuo vinssi härdelli niin sais mustaa valkoiselle sen painon suhteen ![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]()
melko hentosen näkönen tuo vinssi peti on tähän omaan viritykseen...
![]() Tosin siinä on kanssa puskuri samassa, arvio ~60kg rautaa +vinssi päälle... 120x60x5 palkkia sekä 10mm ja 8mm lootua |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
109 kg! |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Suotta sitä tuommosta noppaa kyhäämään, pätkä"saumoja" vielä.
Ennemmin rautaa oikeaan paikkaan ja kunnolla kiinni. ![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Anteeksi Offtopic, mutta itellä ois tarkotus viritellä Warn 9 Industrial - hydraulivinssi Trooliin ja pyörittää hydraulipumppua voiman ulosotolla niin osaako kukaan sanoa paljonko ulosoton maksimikierrokset on? Sais laskettua suurinpiirtein pumpun litratuottoa.
Laitan aiheesta oman topicin aikanaan ku saan haalittua tarvittavat palikat kasaan. |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Arvelisin että se kierrokset on jotain 300-600 rpm, tosin arvelua vain. Kunpa omistais sellaisen kätevän kierrosluku laskurin ei hirveenä Biltemassa maksais mutta silti... On meilläkin kahvi pöytä puheissa ollut että vois viritellä pumpun siihen ulos ottoon, mutta sitten siinä on ongelma että se on pääkytkimen takana ja kytkin painettuna se ei pyöri. Roolin kone tilassa on kyllä tilaa jos sinne asentelis hihna vetoisen hyrdauli pumpun samalla sais pumppu kierrokset kohdalleen ja ei tarvisi ylennys vaihdetta rakennella. Siihen vain pitäisi tehdä kytkin millä sen saa pois päältä jos se tulisi vain vinssille.
Kuningas idea olisi korvata ohjauksen tehostajan pummpu suurempi tuottoisella ja / jos samalla pumpulla käyttäis vinssiä ja ohjauksen apusylinteriä ... Siinä sitä vähän ois pään raapimista |
#17
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
eteen 0.928 taakse 1.185 Tuosta laskemaan... Viimeksi muokannut Lemmy : 05.02.2009 18:03 |
#18
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Toyotan mekaaninen vinssi | Kimpsu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 02.10.2008 08:49 |
m:toyotan mekaaninen vinssi | ylli84 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 23.04.2008 19:41 |
m:toyotan mekaaninen vinssi | ylli84 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.02.2008 17:46 |
M: Toyotan mekaaninen vinssi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.09.2007 19:14 | |
M: Toyotan mekaaninen vinssi | TML | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 28.05.2006 18:02 |