![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Jeps, tälläinen mielikuva minullakin oli. Kiva kun varmistui. Jos joskus saan auton siihenpisteeseen että se tarvii renkaat alle.
Vielä jos olisi jollakin tietoa tuosta rengasmuutoksen tuomasta korotuksesta? Eero |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Hyvä että varmistui, ihan mutu pohjalta ja pienellä etsimisellä STRO antaa 35:sille korkeudeksi 877mm ja 10-15LT ois 773mm joten eroa ois 104mm korkeudessa eli 52mm korotusta, siitä en tiiä onko toi 10-15LT sama ku 10r15LT
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
land roverin korotuksen jälkeen... | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.08.2008 06:23 |
Hiluxin rengaskulmat korotuksen jälkeen? | j1s | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 19.04.2008 11:22 |
Korotuksen katsastus | juhani70 | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 11.10.2006 13:07 |
Korotuksen määrittäminen kisoissa | -sami- | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.02.2006 21:54 |