Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.02.2009, 23:04
anssi80 anssi80 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 04.01.08
Sijainti: Oulunsalo, Finland.
Viestit: 639
Perusasetus

Joo manuaalilaatikko on ja välilaippa on jotakin 10mm-15mm vahvaa levyä. Tuli tuota laippaa pyöriteltyä ku kone irrallaan mutta ei hoksannu ottaa kuvia. Laippa on pultattu ensin koneeseen, sitten tehty laatikkoon sopivat pultin reiät ja starttin on laipassa kiinni. Aika yksinkertanen tehä. Koneeseen on pitänyt vaihtaa kans "päätylaakeri" että mahtuu rangen laatikon akseli sisään ja mulla siihen on sorvattu messinki holkki sekä kytkin levyn pitää olla kans rangesta.

Laippa on tuossa lattialla koneen vasemmalla puolella.


Tuossa näkyy vähän paikoillaan vauhtipyörän alla.



Ja niitä sivu putkia olen kyllä vähä haaveillukki, pitää varmaan ens viikolla alkaa suunnittelemaan ja haalimaan tarvikkeita kasaan.

__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia...
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.02.2009, 10:47
hietsu hietsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: jkl, Finland.
Viestit: 225
Perusasetus

Muistelisin että uudemmisssa 300D-6-syl ja 250D-5-syl, on kiinteä tuo kytkinkopan "etuseinä" eli ei onnistu niin helposti, siksi itsekin päädyin tähän <-W123 sarjan koneeseen tuon w124--> tyypin sijasta.
__________________
Caravaanari Land Rover
http://personal.inet.fi/koti/hietsu täällä projekti!!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.02.2009, 16:32
anssi80 anssi80 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 04.01.08
Sijainti: Oulunsalo, Finland.
Viestit: 639
Perusasetus

Tosiaan mersun koneesta piti ottaa se alkuperäinen välilaippa pois ja pultata tuo siihen tilalle.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.02.2009, 00:19
hirska hirska ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 02.02.09
Viestit: 9
Perusasetus

pistä sinne roverin 3,5 tai 3,9efi kone pääset huomattavasti halvemmalla ja mettässä riittää hauskaa ittellä rangen alustalla oleva (3,5ruutta kone) vanhan land rooverin alumiini koppa päällä... ja kaikkee muuta (kilvissä) ei varmaan enää saa tollasta kilpiin mut suosittelen tota roverin alumiini lohko kasii sinne ei ainakaa sukella ja saa vielä ehkä pyörän pyörii... mut tää on mun mieli pide... onnee projektille!!!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.02.2009, 20:39
anssi80 anssi80 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 04.01.08
Sijainti: Oulunsalo, Finland.
Viestit: 639
Perusasetus

No nyt on sitten käyty ensimmäinen kunnon mehtäreissu. Ja saldona on pakoputki poikki, vänkärin takakylki läjässä ja saman takakulman lamppu otti kipiää. Eli pakoputken rakentaminen sai vähä lisävauhtia ja kaaria pitää pikkusen leikata ja turbon kysely on jo laitettu käyntiin. Ja auto kulki kyllä yllättävän hyvin ja "kesti" koko reissun

Tämmöstä


Ja pakoputki mahtu helposti perään, meni vähän akselin ympäri...
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia...

Viimeksi muokannut anssi80 : 07.02.2009 21:49
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.02.2009, 23:53
anssi80 anssi80 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 04.01.08
Sijainti: Oulunsalo, Finland.
Viestit: 639
Perusasetus

Onko kukaan rakentanut rangeen tuon pakoputken helmalle tai jotenki muuten modannut sitä(kuvia). esimerkki tapaukset on aina hyväksi tueksi niin vois sitten ite koittaa tehä vaikka vähän paremmin(heh). Ja toinen kiinnostava asia näin kesää ootellessa ois rangen snorkkeli(kuvia).
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 12.02.2009, 21:34
anssi80 anssi80 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 04.01.08
Sijainti: Oulunsalo, Finland.
Viestit: 639
Perusasetus

Terve taas. Pääsi vihdoin kotia reissunpäältä ja heti talliin laittaan autoa "baanalle". Piti vähän tehdä pakoputkea mutta värkit loppu tuohon taka-akselille josta on tarkoitus kurvata tuohon takalokariin, eli nousee samalle tasolle kuin bensatankin korkki mutta eripuolelle. Lähettiin tuossa sitte yhden LJ:n(Visan) kanssa kattelemaan emännälle hiihtoreittejä autoilla ja löytyhän semmonen... Loppu matkasta tuli semmonen kiva soramonttu tuolla salonpäässä jonne jäätiin hetkeksi pörräämään ja... öljypohja on nyt ihan kaput. Halkesi se "väliaikainen" kemiallinen paikka kun etumurikka iski siihen aika kovaa ja tuli öljyt kartanolle. Ja TAAS tultiin narunnokassa kotia(toinen kerta). Eli pitää yrittää vaihtaa siitä vanhasta koneesta tuo öljypohja tähän uudenmapaan kun se on peltiä ja valmiiksi läjässä.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 20.03.2009, 11:27
Ossi_p Ossi_p ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: Puurunen
Viestit: 137
Perusasetus

snorkkeli


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja anssi80 Näytä viesti
Onko kukaan rakentanut rangeen tuon pakoputken helmalle tai jotenki muuten modannut sitä(kuvia). esimerkki tapaukset on aina hyväksi tueksi niin vois sitten ite koittaa tehä vaikka vähän paremmin(heh). Ja toinen kiinnostava asia näin kesää ootellessa ois rangen snorkkeli(kuvia).
Tuolla tupoksessa on keltaisessa rankussa kohtuu toimiva snorkkeli käy sitä kattomassa

-ossi-
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
AXE anti-hangover suihkusaippua tuska This And That 21 09.08.2003 13:27


Sivu luotu: 01:11 (GMT +2).