![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Onko varmasti parempi vetää vaijeri/naru vinssin rummulle yläkautta? Kun eikös patrollissa ole kaksisuuntainen ulosottokin.
|
|
#2
|
||||
|
||||
Ylä vai alakautta?
Kyllä sekin kävi mielessä, mutta arvelimme vinssin rakenteen olevan lujin juuri tuolla tapaa asennettuna rullakitahan tuossa eniten ottaa itseensä. Saapi nähdä miten pelaa kun testi valmiiksi saadaan. Ja totta kyllä se vetää kumpaakin suuntaan
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Näyttää äkkiseltään aika laatikkomaiselta ja umpinaiselta...mahtaako kerätä kuinka paljon paskaa ja varsinkin lunta tohon vinssin ympärille. Vaikee puhdistaa jos tosiaan on niin laatikkomainen miltä näyttää.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Eikös tuossa näyttäis olevan pohja auki?
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
No niimpä näyttää kun uudelleen kattoo... Jotenkin ensin siitä viimeisestä kuvasta sain sen käsityksen et pohja ois ummistettu jossain vaihees.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Meinaatteko panssarivaunua kiskoa? No ei vaan aika painavan oloinen on.. Ainakin kestää.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Nättiä jälkeä.
Miten hyvin kestää tommonen kartaani käytössä? On miten herkkä menemään rikki? Vai onko sähkövinssi parempi? Tos meidän patrollissakin on ulos otto ja tuli mieleen et hommaisko siihen mekaanisen vai sähköisen vinssin. Kertokaa plussia ja miinuksia. ja kokemuksia mekaanisesta. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Ei tolle ihan hirveenä painoa tule, pitää varsin putaroida sitten kun saa valmiiksi. Saatte sitten tietää veikkaus olisi jotain 50-60 kg sinkin kanssa. Ja juu saahan se kestää kun tuo mekaaninen kuitenkin jaksaa vetää sen mitä murtopultit antaa perään. Valmiiksi jo porattiin 6 mm pultille reikä että saa sitten ihan otatella. Tuohon on tarkoitus vielä rakentaa puskuria ympärille niinkun valojen suojaksi, ei mitää hirveen massiivista mutta jotain mikä ensin tökkää mäntyyn. Tuosta kardaanista tuli mieleen että se on tarkoitettu 25-30 hevosvoimaa kestävään työhön, eli tuolla on kyllä halkokoneessa katkottu 20 cm koivuja. Sähkö vinsseissähän on jopa 6,5 hevosvoiman moottoreita. Aika kuitenkin näyttää miten käy. Niin ja piti mainita että on alhaalta avoin ja myös jää sellaiseksi, ei ole tarkoitus tosiaan tehdä mitään koteloa mikä kaiken töryn keräis...
![]() Tuossa vielä viimeisin päivitys aiheesta, hieman kerkesin muilta remonteilta tuotakin laittamaan. Huomenna varmaan jo pääsisi vetämään makeaa saumaa oikein sitten kunnolla
Viimeksi muokannut Haeppi : 30.01.2009 23:43 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Toyotan mekaaninen vinssi | Kimpsu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 02.10.2008 08:49 |
| m:toyotan mekaaninen vinssi | ylli84 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 23.04.2008 19:41 |
| m:toyotan mekaaninen vinssi | ylli84 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.02.2008 17:46 |
| M: Toyotan mekaaninen vinssi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.09.2007 19:14 | |
| M: Toyotan mekaaninen vinssi | TML | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 28.05.2006 18:02 |