![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() tee samalla tavalla kuin mulla. Eli laitat sen letkun läpi siitä lasin ja konepellin välissä olevasta pellistä. ![]() Mulla on ollu tarkotus tehdä tuohon vielä kaareva pelti päälle, että ei kaikki lumi jää siihen suotimen päälle.
|
|
|||
|
|||
![]()
Juu kyllä mää srnorkkelin teen mut eri paikasta tulee ku ei oo ihan latan oma motti niin menee erillä lailla paremmin. Mut nyt olis komia ku suodatin törröttäis pellin läpi
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
No niin homma taas vähän edennyt. Tänään sain kaarien levikkeet tehtyä ja muuta pientä. Eilen tuli jakkis loota vaihdettua paremmin toimivaan ja muuta pientä. Työ lista lyhenee päivä pävältä
![]() Jarrujen kanssa vähän häikkää näkyy olevan. Ku kovasti on ilmailtu ja aina hetken tuntuu että on jarrutkin mutta sit ku käy ajaan lenkin niin pitää pumpata. Ja takaset ottaa eka polkaisulla ja sit toisella etuset vasta. Hyvin kyllä tuntuu toppaavan sit ku toppaa. mikähän tuo lie ku neste ei vähene eli ei pitäis silloin vuotaa mistään. Sisusta olis hyvin pitkälti valmis mitä nyt sen kattoluukun kanssa vieläkin ongelmaa mut pientä sellaista. Joutuu uuden pleksin hommaan siihen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Voisiko olla vikaa siinä takapäässä olevassa kuormaventtiilissä? itellä oli nivassa samantyylistä jarru vikaa.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Juu tuo muuten on täysin mahdollista. Pitääpä tutkia vielä. Ku ne on tuntunut vähän väljiltä mut en oo aatellu noin pitkälle. Kiitti vinkistä
|
|
|||
|
|||
![]()
No niin vähän uutta kuvaa. Melkein voisin väittää että toi latan oma sisusta on aika tosi hieno ja tyylikäs. Ei taida ihan joka pelissä olla mustaa nahka sisustaa vakiona
![]() Ja pitihän se elinten luovuttajastakin kuva laittaa ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Sori nyt mutta ei tuo ole nahkaa nähänytkään, muovia mikä muovia.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
no tuosta yksilöstä en tiedä varmaa sanoa mutta mulla on 235*70*16 ja et:stä en tiedä sanoa. Mut veikkaan et tossa keltaisessa on muuten sama koko mutta 15" vanne ja 75 profiili.
|
|
||||
|
||||
![]()
Oiskohan noissa vanteissa et10. Ne voi pistää myös toisinpäin jolloin et on -10.
Mulla on samalaiset vanteet, ja luultavasti sama rengaskoko 235/75-15(30 9,5-15).
|
|||
|
|||
![]()
Joo varmaan se sillion on kymppi ET.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vanteet ET tais olla -6
Tuolle vehkeelle joutui antamaa reilusti lekaa jotta mahtui eturenkaat kääntymään. takarengaskin jumittaa täydessä joustossa.
|
|||
|
|||
![]()
Eipä mun oo tavinnut lekaa antaa. Ja takanakin mahtuu pyöriin täydessä joustossa. Pikkusen sisälokariin eestä joskus ottaa mut muuten mahtuu ihan loistavasti pyöriin.
|
|
|||
|
|||
![]()
No niin nyt on 32" rengasta alla käytetty ja todettu että ku lekaa antaa niin 31" ratas mahtuu pyöriin. Kiitokset sampalle renkaan lainasta
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on 31" alla ja joutui kyllä leikkelemään etu- sekä takakaaret helvatan paljon isommiksi että ei ota kumit kiinni.
|
|||
|
|||
![]()
Onhan nuo jo valmiiksi avarretut kaaret. Katsoin siinä että edessä pitää lekaa vähän antaa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan dieseli webasto/ eber | savlari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.11.2008 19:05 |
Uaziin dieseli? | SeppoS | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.02.2008 17:20 |
Dieseli ei käynnisty lupailee vaan | Nevakiitäjä | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 14.10.2007 23:12 |
Mikä dieseli FJ55:een??? | K | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.11.2005 09:27 |
M: NIVA | psychobilly | O/M/V Muut | 1 | 31.10.2005 10:22 |