Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 15.01.2009, 10:38
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Moottoria kasatessa asennolla ei ole suurtakaan väliä kunhan on toiminta-alueella. Kun moottori on taiottu toimintakuntoon pannaan piuhat kiinni, käännetään kytkin asentoon "lock" ja moottori ajaa itsensä lukkoasentoon olipa se ollut missä asennossa tahansa. Senjälkeen saatetaan perästä "raudat" asentoon lukossa ja asennetaan moottori, siinä se. Normaalisti moottori irrotetaan valmiiksi lukkoasennossa jos se vain toimii, mutta asennus on aina tehtävä sekä moottori että perä lukitussa asennossa, silloin kaikki liikeradat sattuu automaattisesti oikein (poikkeuksena tietysti että moottori ei edelleenkään toimi, silloin se tietysti kannattaa asentaa "raudat" auki asennossa jos ei halua että lukko on jatkuvasti päällä). Pelkkää moottoria voi huoletta testata irrallaan ja purkaa sen, ei ole mitään väliä mihin asentoon se jää, toimivassa järjestelmässä se lopulta hakee automaattisesti oikean asennon.

timop
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj 61 ongelmia Tekniikka & Jutustelu 2 01.04.2007 17:00
Hdj80:sen lukko ongelmat!! Samick Tekniikka & Jutustelu 11 24.02.2007 21:52
O: Bj 42 lukko vetarit + yksi lukko Big-Willys O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 08.12.2006 07:16
M: HDJ80 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.08.2006 08:12
HDJ80 Gary Grand Tekniikka & Jutustelu 16 27.03.2005 23:21


Sivu luotu: 19:57 (GMT +2).