![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Onko millä ruiskulla? Trionic-5? Melko varmasti käy ahdonalasena laihalla tai sitten kuten kaikki sanonut niin sytkäennakko pielessä (itsellä teki ainakin näin Volvo 240 Turbossa, tosin autossa mekaaninen K-jetronic ruiskutus)... Kannattaa varmistaa onko ahtoja nostettu? Onko vakio downpipe?
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään! |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Joskus taannoin ajoin tuommoista poikittaiskoneella olevaa 900 turbo Saabia tehopenkissä niin ahdin oli hetkessä tulen punainen. Muutaman vedon jälkeen hehkui "läpinäkyvänä" Auto oli aivan vakio peli.
Defenderin ahdin hehkuu myös punaisena hyvin nopeasti. Muutama täyskaasu kiihdytys ja murkula on aivan punainen. Molemmissa taitaa ahdin olla sen verran pieni, että joutuu vaan tekemään hiukan töitä.
__________________
Vain maine kulkee edellä... |
#3
|
|||
|
|||
![]()
laihalla. hanki laajakaista mittari niin tiedät
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Taitaa olla kaikissa turbosaabeissa sama vaiva. Meil oli aikoinaan noin 190hp lastutettu 9000 sarjan saappi ja ei tarvinnu kovin kauan kiusata ni ahdin hehku punasena.
Ei se turbo siitä kyllä paljoo itteensä ottanu,ku muisti vaa antaa jäähtyä ettei sammutanu heti koveman vedäyksen jälkeen. Moni on kyllä kertonu,et on joutunu saabiinsa turbon uusimaan,eli voi olla että on vähän liian ahtaalle ahdettu. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
kyseessä siis ilmeisesti -93:sta uudempi matalapaine? tai harvinaisempi esim italiassa myyty vanhempi matalapaine ilman cooleria..
T5.5 on ohjaus järjestelmä eli suora sytkällä, ennakkoa siis ei voi säätää ja nakutus tunnistetaan tulpista.. seoksen säätö mapilla ja kaasuläpän asento anturilla, eli ilmavuodot eivät ole niin kriittisiämuualla kuin mapin letkussa. mikä on normaali ajo sinulle? kyllä sen t25 saa punaiseksi jo yhdellä vedolla,tosin ei sen rauhallisen esim 80km/h ajon jälkeen kuulu hehkua.. bensan paineet olisi syytä mitata, jos pumppu kovin väsynyt niin lambdan säätö ei riitä. ja tietysti kannattaa mitata myös lambda mitä näyttää tai testata toisella.. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Palion hyviä neuvoja tullut nyt täytyy ruveta urakalla tutkimaan syitä no minähän
en noista mitään ymmärrä joten viedään se jonnekkin. Joku sanoi että voipi olla myös jakopää hampaan sivussa luultavasti myöhäisellä Palaillaan asiaan kun jotain selviää. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
mul o hyvä niksi karota se piza taxi ja tee se isuzu tallista valmiiksi mä sain jo ja taas uutta projektia pukkaa
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty stt turbo | höpöhöpö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 09.09.2008 20:45 |
O: Turbo | jukos | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 06.04.2008 10:31 |
M: Patrollin turbo kone,jarrusatuloita,turbo osia. | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 24.05.2007 12:34 |
M/ Turbo HT 15-B | Bruno | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 28.08.2006 17:37 |
O: HJ 61 turbo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.08.2006 19:57 |