![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Viimeksi muokannut samisami2 : 11.01.2009 12:20 Perustelu: lainauksen kuvat piiloon |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jännä juttu tossa onkin se että nokka ei ollut kulunut kuin nimeksi,Liekö sitten vaihdettu joskus,ihmettelen vaan että ei oo nostajia vaihtanut..Ostin auton käyntivikasena myyjä sano et käy kahdella,pääsin kotiin ja purin trailerista auton höräytin käyntiin ja kas kumma kävi kolmella mut nakutus ja kolina oli helvetinmoinen.ei muutaku venakoppa auki ni nelosen pako nostaja oli siel irtonaisena..noh nyt toimii ku vaihdoin nokat,nostajat,öljyputken ym hilppeet.
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not Team Rotta-Racing Ry K-Nummi |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Juu onhan noita samoja vikoja ollut, muttei foordissa, ooppelissa enemmänkin. Onneksi nyt on kaikki kulkineet nykyään Jeeppejä ja viatkin on kunnollisia (kalliita)mutta toimeen tullaan vaikka väkisin |
#4
|
||||
|
||||
![]()
kyseessähän on tuo kuuluisa epäonnistunut osien karkaisu jota tavataan nokissa ja seuraajissa. eli seuraajien karkaisu on mennyt pieleen ja ne ovat jääneet pehmeiksi jolloin kuluminen on nopeaa
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kummikin minä epäilen tuota moottoriöljyä ja sen vaihtoväliä
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not Team Rotta-Racing Ry K-Nummi |
#7
|
|||
|
|||
![]()
kannataa tarkistaa että nokka pysyy nostimen liukupinnalla. jos venttiili on liian pitkä tai liian lyhyt ni nostin menee "vinoon" ja nokka ei pysy liukupinnalla joten alkaa syömää aika äkkiä nostimen.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ja vielä yksi diagnoosi tähän, miulla monessa fordin ohc motissa nostajat kuluneet samanlailla ja nokka säilynyt "ehjänä".
Katsoppa nokka-akselin ja nostajien yläpuolella oleva öljyputki, että on ehjä ja kaikki reijät auki. Minulla ainakin oli joskus tuossa voitelussa vika, kun oli alusta asti ahdas ja yhden nokan kohdalla tukkeessa. vielläpä melko erikoisesti tainnut olla aina kolmospytty, jos en väärin muista... Ihme homma sinänsä. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Omassa 73vm ahnaksessa, ei yläkerta rallata pätkääkään, vaikka on koht 200 tuhatta ajettu. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SJ-413:n käyntiongelma | JC | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.11.2008 23:44 |
Myydään Ford Sierran osia | pastirolli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 18.10.2008 07:47 |
m:2,3l sierran diesel moottori | roto | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.02.2008 17:48 |
M: Sierran osia | Reetu | O/M/V Muut | 5 | 16.01.2008 07:38 |
MYYTY! Sierran 1,6 OHC ja 5-vaihteinen laatikko | Markol | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.05.2006 21:54 |