![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Oli tuolla toisaalla kans semmosta juttua että ajattelin voiko tämä olla totta. Niinkuin esimerkiksi. Oliko toinen valkone e28 eli vanha 500-satane? Kuulemma Suomen tehokkain vapari 535:n, melkee 300 hv ja 500+Nm penkitetty... Siin on joku lastu, mutteikyl legendaarinen Motorheaven. Muutamat kohdat ei oikein täsmää. Hmm... vapari, 3,5litrainen kone, 300hv, 500nm, lastu. Ei taida ihan vaparina lähteä tuollaisia vääntöjä... Vaikka olis kuinka lastutettu...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Pistääpä hymyn herkkään ku nuita lueskelee
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hehe.
Samanlaiseen asiantuntemukseen olen törmännyt autoasioissakin. Kerran olin muutaman satasen pommia ostamassa, ja koeajolla myyjä piti myyntipuhetta etupenkillä. Kun kiihdytin vähän reippaammin isolla vaihteella, kytkin alkoi luistamaan. Myyjän silmä kirkastui: "huomaatko, se ottaa ihan niinku tehopiikin kiihdyttäessä!" ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja mun käsitykseni mukaan tolla vaparin lastutuksella ei saada läheskään niin tuntuvia teholisäyksiä kun turbon lastutuksella
|
|
|||
|
|||
![]()
ei nuo oikeesti voi olla tosissaan minäkin olen tyhmä vaan nuo jutut menee jo yli kaiken.
hieman sairaalla huumorintajulla väännetty tyyliin "amis juttuja..." |
|
||||
|
||||
![]()
Minäpä poika rekisteröidyn tolle sivustolle ja alan kyselee tyhmiä
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |