Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 04.01.2009, 22:30
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Aihetta sivuten, onko kellään kokemusta pitkän puolen välittämisestä. Normaalitouhuista poiketen haikailisin vähän harvempaa kokonaisvälitystä pitkälle puolelle. Kun vääntöä kyllä riittäisi pari-kolmesataa kierrosta alempanakin maantievauhdissa, uskoisin kulutuksen tippuvan suotuisissa olosuhteissa suhteessa saman verran eli n. 10 %.

Ja Toyotasta kyse edelleen, jakolaatikon tyyppi ilmeisesti: VF4BM (auto KZJ90 eli jatkuvalla nelivedolla). Alunperinhän pitkä puoli on 1:1 välityksellä.
Löyty räjäytyskuvakin: http://www.panavi.kz/4runner/215/RM1..._1939-1944.pdf

Ei oikein avaudu päähän miltä toi näyttää kasattuna, että käviskö sinne vaan erilainen hammaspari?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mistä jakolaatikon välitys 410 suskaan??? _k3ijo_ Tekniikka & Jutustelu 6 15.09.2008 20:21
M:Viimeiset sarjat parabolisia suzukiin Racingrabbit O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 18.12.2007 21:40
O: Suikan jakiksen kuoret asentaja O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 07.08.2007 21:37
Hj/jakiksen irroitus.. Heikki L Tekniikka & Jutustelu 2 20.10.2005 20:05
Parhaat SARJAT Suomen televisioverkoista Elmo TV / Series 0 21.02.2002 14:57


Sivu luotu: 22:42 (GMT +2).