![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Aihetta sivuten, onko kellään kokemusta pitkän puolen välittämisestä. Normaalitouhuista poiketen haikailisin vähän harvempaa kokonaisvälitystä pitkälle puolelle. Kun vääntöä kyllä riittäisi pari-kolmesataa kierrosta alempanakin maantievauhdissa, uskoisin kulutuksen tippuvan suotuisissa olosuhteissa suhteessa saman verran eli n. 10 %.
Ja Toyotasta kyse edelleen, jakolaatikon tyyppi ilmeisesti: VF4BM (auto KZJ90 eli jatkuvalla nelivedolla). Alunperinhän pitkä puoli on 1:1 välityksellä. Löyty räjäytyskuvakin: http://www.panavi.kz/4runner/215/RM1..._1939-1944.pdf Ei oikein avaudu päähän miltä toi näyttää kasattuna, että käviskö sinne vaan erilainen hammaspari? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mistä jakolaatikon välitys 410 suskaan??? | _k3ijo_ | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 15.09.2008 20:21 |
M:Viimeiset sarjat parabolisia suzukiin | Racingrabbit | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 18.12.2007 21:40 |
O: Suikan jakiksen kuoret | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 07.08.2007 21:37 |
Hj/jakiksen irroitus.. | Heikki L | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.10.2005 20:05 |
Parhaat SARJAT Suomen televisioverkoista | Elmo | TV / Series | 0 | 21.02.2002 14:57 |