![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Perketi pitäs oma TXT kans koittaa elvyyttää taas takas ajokuntoon, ku meni kesällä ohjausvarsi poikki, eikä vielä oo "kerinny" vahvistaan sitä. Mut nyt auto on sentään jo tallin pöydällä, joten jospas sitä viikonloppuna kerkeis. Tos joku vanha kuva kapistuksesta ostohetkellä Venyttelyä 1,5L limukka pulloo vasten
|
|
|||
|
|||
![]()
Jare tulee sit meidän kanssa ajamaan RC Foffia, jos ei ens kesänä Kangasalla Willyster oo rinteessä? =)
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ootkos tepa78 ollut tyytyväinen tohon Tamiyan CR-01? Onko se vakio? Itse tilasin samanlaisen muutama päivä sitten. Muo kiehto siinä tuo skaalamaisuus. Ajo-ominaisuuksista joutuu vaan pikkusen tinkimään. Eilen tilasin siihen harjattoman moottorin ja säätimen. Tänään taas lähti tilaus jossa tulee vähän viritys osaa ja erikois kardaanit.
Renkaiksi vaihtuu tottakai tälläset: ![]() Tuossa videossa on tuo CR-01 ja pari muuta näyttävää crawleria: http://www.youtube.com/watch?v=JLtUT...e=channel_page Viimeksi muokannut juza : 05.01.2009 00:39 |
|
|||
|
|||
![]() Kokemuksia?
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=54843
Tuollaisen ostin itelle ja voi ostaa joku muukin jos haluaa... =) |
|
||||
|
||||
![]()
Mistä Dodge Ram 4x4 truckin kori??? (2nd gen)
Vois alkaa tuunaa tota halppis 4x4 rc:tä..... (Jeepin koppa) Kai tollasesta halppiksestakin hyvän saa rakentamalla????
|
|||
|
|||
![]() mistä??
oon katellu noita mut missään ei oo sopivaa niin et mistä tollasen lelun sais???
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mä voisin ehkä myydä tuon mun TXT crawlerin. Soittele/tekstaa 0405272785 tai laita postia: jare.salonen@veho.fi (vastailen tuohon kun olen töissä) Kuvia: http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=238 |
|
||||
|
||||
![]()
Purin eilen ton halppis RC:n. Olis tarjolla etu-/takapuskuri, työkalulaatikko lavalle, rallipenkit, varapyöräkotelo/teline ja turvakaarihässäkkä.....
Auto oli JEEP CJ/Wrangler Uusi kori hakusessa---> Dodge Ram 4x4 pick up (2nd gen.)
|
||||
|
||||
![]()
Tämmönen RTR Axial AX10
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
millaisia puskureita | boozer | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 19.04.2006 04:59 |
RC rock crawlereita Ebay:ssä | Mutamies | Chit-Chat | 10 | 04.04.2006 20:39 |
Wobblaus, millaisia kokemuksia ilmiöstä? | lepoantti | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 17.03.2006 14:57 |
Millaisia kompressoreja pajalla? | Mutamies | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 30.01.2006 20:42 |
Millaisia keinoja estämään vesivahinkoja? | imported_offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.02.2003 12:40 |