![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Btw: Miks ne on ällän malliset?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
sen tautta kun akselin ja rungon puoleiset kiinnityspisteet on korkeussuunnassa niin kaukana toisistaan. Suoralla tangolla vetää aika lailla akselia syrjään joustossa, koska panhard menee niin jyrkkään kulmaan. Tuon mallinen panhardi tekee saman liikkeen kun suora melkein vaakassa oleva panhard...
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Mietippäs tuota vielä hetkinen ja tiputa sen jälkeen vaikka rungon puoleinen korvakko alemmas.
![]() Lainaus:
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#5
|
||||
|
||||
Panhard
Oon kan katellu useemman kerran noita panhardeja, että onpas niissä "oivallus".
Tossa yks kuva Z-linkistä, käsittääkseni tämä auto on todettu varsin toimivaksi. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Yläpään kiinnikkeet oli olevinaan hankala laskea alemmas, niin sillä tuommoset. Vetäähän se tuommonen muutaman sentin sivumpaan, mutta vähemmän kuin tuossa olis suora tanko. Ja vähällä sivuvedolla ei ole suurta merkitystä kun on toi orb. ohjaus. Tuntus pelaavan ajelujen perusteella tarvittavasti. Selityshän se on tuokin....
![]() Turvakaaret on heppailtu muotoon ja nostettiin pois hitsauksen ja maalauksen ajaksi. Tukkikärrin avulla ei tuottanu vaikeuksia. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Tätä yritin aikaisemmin jo vihjata, ei vaikuta kiinnityspisteitä johtuvaan geometriaan vaikka tanko olisi minkä muotoinen tahansa. Silmään voi näyttää paremmalle mutta fysiikanlakeja ei tangon muoto muuta.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan 12" suzuki carry vanne + mönksyn kapeat renkaat | pee | O/M/V Renkaat ja vanteet | 11 | 13.10.2008 17:59 |
| Myydään Suzuki carry,lavamalli | nuppi | O/M/V Ajoneuvot | 28 | 05.10.2008 16:46 |
| O:Suzuki carry pick up tai Daihatsu hi jet pick up | hena | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.02.2008 19:56 |
| super carry/sj 410 | vertti | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 02.12.2006 12:49 |
| M: Suzuki "hiukkaskiihdytin" Carry parh.tarj/1€ | KooPee | O/M/V Muut | 20 | 06.08.2004 14:38 |