![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mitä äkkiseltään löysin noita mahdollisia välityksiä ovat 4.375:1, 4.625:1, 4.636:1 tai 4.90:1 Mitä välityksiä sitten hiluxissa on ollut? Tosin tutkiskelin jenkkien foorumeita ja sieltä löysin yhden verkkokaupan mistä saa Nissanin osia aika kivasti. Ja siellä näyttäisi ainakin olevan sopiva lukko tuonne taka-akseliin ja ehkä eteenkin.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
kerro vaan mullekkin se osoite
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kuten tavallista tuli taas vaihteeksi polkastua paskaan.
On niin nätisti ruostesuojattu tuo koppi että. ![]() ![]() Aika turvallista, tuo lähti irti kun yritin aukaista tuota pulttia... ![]() Lisää kuvia löytyy: http://s265.photobucket.com/albums/i...un/Rakentelua/ En vaan ole varma että pitäiskö pistää tuo paaliin vai tekiskö tuosta ihan kunnollisen. Vaikkei tuo jälkimmäinen vaihtoehto ole rahallisesti kannattava, mutta kuitenkin tarvitsen ensikesäksi työauton eikä käyttöautona oleva BMW oikein sovellu polttoainepytyn kuljettamiseen ja muutenkin Bemuri menee myyntiin kesällä... Eikä oikein kiinnosta alkaa tekemään mitään väliaikaispatentteja mitä tuonne on nyt tehty. Ainakin kuskinpuolen lattia pitäisi uusia melkein kokonaan... Ja luultavasti osa vänkärinpuoleltakin. Jos jatkan tuota niin taitaa kannattavinta olla leikata tuo lattiapelti kokonaan pois (kynnyksen ja kardaanitunnelin väli) ja hitsata uusi pelti siihen tilalle. Riittäiskö 1,5mm paksu vai laittaisko 2mm? Jotain vahviketta tuonne pohjaan vois hitsata tukemaan tuota lattiapeltiä. Ja kannattaiskohan tuota varten nostaa tuo koppikin pois rungolta? Toisaalta olihan tuo halvimmasta päästä noita Datsuneita, että siitä halvimman ostamisesta aletaan sitten nyt maksaa... Kun päällepäin tuo näyttää hyvältä mutta monessa kohti on hitsattu vaan peltiä reikien päälle sen kummemmin ruosteita poistelematta... |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
No ei ihme että pellit antaa nojatessa periksi.
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Aijai että on näpsäkän olonen tassuni!!
Hyvä homma että näitäkin joku jaksaa ehostaa, näittei oo kaskaan liikaa ![]() Keep it going man! ![]()
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Datsuni | juhaK | O/M/V Muut | 0 | 01.09.2005 19:22 |