Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.12.2008, 12:29
PatrolGR:n Avatar
PatrolGR PatrolGR ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 16.12.07
Sijainti: Kompero, Liperi .
Viestit: 486
Perusasetus

Thanks, Kjellis. Joustoja tuli kokeiltua tuossa pihamaalla. Takarengasta kärsi nostaa 90cm, kunnes otti etuhelmaan rengas. Eturenkaasta sai nostettua 80cm, kunnes taas otti takarengas lavaan...


Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.12.2008, 12:56
vesku.r:n Avatar
vesku.r vesku.r ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.06.05
Sijainti: Ylämylly
Viestit: 433
Perusasetus

Lopettakaas se elvistely, ettei koko ajan kateus kalva Mut on se hieno hiipimiskoje..
__________________
1988 RRC 3,5 litre EFI
www.maastoautotarvike.com
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.12.2008, 22:35
tdic-89:n Avatar
tdic-89 tdic-89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 07.10.07
Sijainti: Liperi, Finland.
Viestit: 285
Perusasetus

voi vidu et on hieno peli!!, vesku tossa soitti ajelujen jälkeen ja oli aivan maassa , o kuulemma suikka liian hieno peli, kateeks iha kävi . millos meette seuraavan kerran ajeleen?, vois lähtä remmiin, jos sitä p*rkeleen lunta vaikka ei satas just sillo
__________________
Autokorjaamo palvelut, hyötyajoneuvojen varustelu. Auto-Haukka Ky. 0400 898 987
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.12.2008, 20:39
vesku.r:n Avatar
vesku.r vesku.r ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.06.05
Sijainti: Ylämylly
Viestit: 433
Perusasetus

Niin otti koville viime reissu, että harkinnassa on kovasti ollut, että lopettais rangen katsastukset ja siirtäis sen kokonaan metsäkäyttöön. Tekis jotain tuollaista suzuki/tdic-89:n möhkö mallia.
__________________
1988 RRC 3,5 litre EFI
www.maastoautotarvike.com
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.12.2008, 20:51
ari:n Avatar
ari ari ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 27.01.03
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 989
Perusasetus

Mitenkäs toi sun panhard-tanko oikeen menee... Onko se kolmesta pisteestäkiinni? Vai fuulaako kuva...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.12.2008, 21:55
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ari Näytä viesti
Mitenkäs toi sun panhard-tanko oikeen menee... Onko se kolmesta pisteestäkiinni? Vai fuulaako kuva...
ei se oo kun päistä kiinni, panhardit on vaan L-malliset
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 31.12.2008, 09:45
PatrolGR:n Avatar
PatrolGR PatrolGR ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 16.12.07
Sijainti: Kompero, Liperi .
Viestit: 486
Perusasetus

Tässä on taas vähän rakentelua eessä, eilen kävin turvakaari putket ja tänään tulee taivutin. Jarrujakin on vähän laiteltu ja rakenteita vahvistettu. 10 päivä näyttäs olevan ajot juuassa, jos sinne uskaltas mennä kokeilemaan. Omilla mailla alkaa olemaan routaa, kun kaikki paikat on jo polettu. Joo panhardit on L-malliset kulmatuilla.

Jokos se aletaan kauppaa vääntämään renkaista, Viipo ?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan 12" suzuki carry vanne + mönksyn kapeat renkaat pee O/M/V Renkaat ja vanteet 11 13.10.2008 17:59
Myydään Suzuki carry,lavamalli nuppi O/M/V Ajoneuvot 28 05.10.2008 16:46
O:Suzuki carry pick up tai Daihatsu hi jet pick up hena O/M/V Ajoneuvot 1 14.02.2008 19:56
super carry/sj 410 vertti Tekniikka & Jutustelu 4 02.12.2006 12:49
M: Suzuki "hiukkaskiihdytin" Carry parh.tarj/1€ KooPee O/M/V Muut 20 06.08.2004 14:38


Sivu luotu: 03:28 (GMT +2).