![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Takaylitys on passeli, aina halunnu tehä tommosen Carryn, tosin matalampana.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Yhen kerran aloin jo juhlia pistämään pystyyn, että "nyt se jäi kiinni" siihen missä patrulli ja whitewhale oli tiukassa, mutta pikku pakilla tuli heittämällä yli
kyllä korpesi ja on se kumma että aina menee kuskin peili kipeeksi rankusta. Ei voi olla kuskissa vika
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Renkaan koosta päätellen 800cc koneessakin on voimaa.
![]() ![]() Onko koneen puolelle tulossa päivitystä?
__________________
KYM#5 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Eipähän paikat hajoo
Ei ainakaan vielä vaihella konetta, sitten joskus...
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
wow this was new. i like that..
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Thanks, Kjellis. Joustoja tuli kokeiltua tuossa pihamaalla. Takarengasta kärsi nostaa 90cm, kunnes otti etuhelmaan rengas. Eturenkaasta sai nostettua 80cm, kunnes taas otti takarengas lavaan...
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lopettakaas se elvistely, ettei koko ajan kateus kalva
Mut on se hieno hiipimiskoje..
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan 12" suzuki carry vanne + mönksyn kapeat renkaat | pee | O/M/V Renkaat ja vanteet | 11 | 13.10.2008 17:59 |
| Myydään Suzuki carry,lavamalli | nuppi | O/M/V Ajoneuvot | 28 | 05.10.2008 16:46 |
| O:Suzuki carry pick up tai Daihatsu hi jet pick up | hena | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.02.2008 19:56 |
| super carry/sj 410 | vertti | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 02.12.2006 12:49 |
| M: Suzuki "hiukkaskiihdytin" Carry parh.tarj/1€ | KooPee | O/M/V Muut | 20 | 06.08.2004 14:38 |