Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.12.2008, 21:38
savu:n Avatar
savu savu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 22.01.05
Sijainti: Miehikkälä, Finland.
Viestit: 332
Perusasetus

normi pultti kestänyt hyvin

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.12.2008, 21:45
-Jyki-:n Avatar
-Jyki- -Jyki- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.01.06
Sijainti: Lappeenranta,Etelä-Karjala,Finland
Viestit: 1.066
Perusasetus

Joo,sen verran et kehät on jo ja pulttei tulee 24 kpl/vanne 8 millin kierteellä.
Nii...mites se pituus?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.12.2008, 21:49
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jyki- Näytä viesti
Nii...mites se pituus?
35mm
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.12.2008, 21:59
-Jyki-:n Avatar
-Jyki- -Jyki- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.01.06
Sijainti: Lappeenranta,Etelä-Karjala,Finland
Viestit: 1.066
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli Näytä viesti
35mm
Kiitti...mites jos laittaa rosterii...?
E:Äh...tuollahan Hemi jo vastaskin...

Viimeksi muokannut -Jyki- : 18.12.2008 22:01
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.12.2008, 22:35
Jii-Jii:n Avatar
Jii-Jii Jii-Jii ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Taavetti, Finland.
Viestit: 782
Perusasetus

Mulla oli 8mm rosteripultit eikä menny yhtään poikki ajossa. Sitten kun otti renkaat vanteilta pois, niin muutama pultti meni avatessa poikki.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.12.2008, 22:40
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Perusasetus

Taitaapi mustat kestää paremmin taivutusta katkeematta.
Lisäksi kirkkailla on wittumainen tapa aiheuttaa kierteiden kiinnileikkautumista
__________________
WORRY

Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.12.2008, 22:40
-Jyki-:n Avatar
-Jyki- -Jyki- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.01.06
Sijainti: Lappeenranta,Etelä-Karjala,Finland
Viestit: 1.066
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jii-Jii Näytä viesti
Mulla oli 8mm rosteripultit eikä menny yhtään poikki ajossa. Sitten kun otti renkaat vanteilta pois, niin muutama pultti meni avatessa poikki.
Ton halusinkii kuulla...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 18.12.2008, 22:50
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Miul on ollu (LaaLaan ohjeiden mukaan) 8mm normikantaiset rosteripultit nyt 1,5 vuotta, yhtään ei oo menny poikki vaik on pari kertaa renkaatkin vaihtunu vanteilla.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ:n jousien pituus mir-40 Tekniikka & Jutustelu 2 03.05.2007 18:53
hj:n iskarin pituus? jaiksis Tekniikka & Jutustelu 0 14.06.2006 15:54
Ideoita jousen pultin irroitukseen? Tekniikka & Jutustelu 15 13.05.2006 20:54
Kiilahihna pituus Masu Tekniikka & Jutustelu 1 30.01.2006 12:57
Rangen nokka-akselin pään pultin momentti? rangemies Tekniikka & Jutustelu 2 01.06.2005 20:05


Sivu luotu: 18:46 (GMT +2).