Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 11.12.2008, 21:01
hietsu hietsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: jkl, Finland.
Viestit: 225
Perusasetus

Näissähän J5:ssa on konekin citroenin, fiatissa oma kone mut sama laatikko ja varaosa hinnat juurikin fiat(kallis)-peugeot-citikka(halvin) ja tämä pätee jopa normi varaosa liikkeissä?
Ton vitosen rattaan oletetusta käyttö iästä kertoo sekin et ainakin jossain malleissa on laatikossa irto "luukku" josta ton rattaan voi vaihtaa. Meillkin meni -87 J5 matkailuautosta eka 170tkm ja toisen kerran 300tkm.
Korjauksessa kannatan toisen LR miehen ehdotusta:
Jos siin on vielä akselissa spooreja, niin uusit rattaan ja liimaat sen
Loctitella kiinni. Kun kiristät mutterin niin mahdollisuuksien mukaan
käännät löysät pois, siis että kun ratas välittää voimaa, on rattaan
spoorit ja akselin spoorit kiinni ja välys on toisella puolella.

Jos ei kestä niin uutta laatikkoo.
__________________
Caravaanari Land Rover
http://personal.inet.fi/koti/hietsu täällä projekti!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rajat kiinni ja äkkiä!! Lars Society 3 09.02.2016 19:31
Leikkasiko kiinni ? BJ45 Tekniikka & Jutustelu 7 17.07.2008 20:12
Akseleiden vahvistus hitsaamalla IsoA Tekniikka & Jutustelu 20 22.11.2007 07:33
Jamant kiinni vk. 21 JAMANT Chit-Chat 2 19.05.2006 12:28
Kanervalla unenpäästä kiinni MäIte Cooking & Food 20 23.01.2004 18:06


Sivu luotu: 01:16 (GMT +2).