Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 05.12.2008, 09:55
Marcus78:n Avatar
Marcus78 Marcus78 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.11.05
Sijainti: Kalanti, Finland.
Viestit: 576
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutarengas Näytä viesti
Onkod kellään kokemusta laitteesta??

Kestävyys ja koneen toimivuus jne.

Kuulostaa vaan kauhean monikäyttöiseltä laitteelta hintaan nähden...

http://www.moonlightmotorsport.fi/ve...kuri-p-34.html
Kyselin laitteesta hiukan lisää ja aluks oli 1 tilattu demokäyttöön ja toinen myyntiin.
Toinen oli myyty ennen ku se saatii tullista ulos ja sitte niitä tilattii 8 lisää joista neljä meni heti asiakkaille jotka olivat sitä kokeilleet.
Tämmöstä vaktaa sain=)
__________________
-Pieru on paskan postimies-


www.jumissa.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Super swamper Tsl Hilari Tekniikka & Jutustelu 19 16.05.2007 15:18
"411 Super Turbo" jupuli Tekniikka & Jutustelu 3 19.04.2007 17:05
O: Super Maasturi OffBeast O/M/V Ajoneuvot 26 30.11.2006 19:15
M: Super Swamper tomikoo O/M/V Muut 9 25.10.2005 06:56
M.super swamper Q78- 16" (n.36" X 11"-16") 5 kpl Kivamuttapimee O/M/V Muut 9 07.09.2005 16:13


Sivu luotu: 02:06 (GMT +2).