![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Mites Repro kuinka paljon oot tigillä hitsannut? Itse ammatikseni käytän valovirta tiggiä ja hyvin toimii... oon myös tuollaista kyseistä tiggiä itse kokeillut ja mielestäni se toimii erittäin hyvin. Kokeilin myös plasmaa ja menee 5mm:n HST levystä hyvin läpi nii ei se turha vehje oo...
|
|
|
|||
|
|||
|
Tervehdys!
Ei ihan paha hinta, joskaan merkistä ei oo mitään takeita. Kovasti lupaavat speksit...1 Mutta jos vertaa muihin AC/DC -tiggeihin niin hintaero on huima. Tällä koneella menee sitten myös alumiini, joka on pelkkää plussaa. TT |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mig hitsauskoneisiin se kyllä pätee.Kovasti tekisi mieli opetella moinen hitsaustekniikka myös. Mites onko tuossa Tig kaapelissa tehonsäätö kahvassa vaiko vain koneessa, kun ne isot pojat kylillä sanoi myös että helpompi hitsata kun pystyy säätämään tehoa tarvittaessa hitsaussuorituksen häiriintymättä? |
|
|
|||
|
|||
|
Tossa koneessa ei virransäätöä ole kolvissa mut siinä on se jalkapoljin mikä ajaa saman asian... Sen saa toimimaan kahdella eri tavalla joko käytät pelkkää poljinta tai sitten säädät koneesta tietyn virran ja polkimella saat lisättyä virtaa jos tarvii...
|
|
|
||||
|
||||
|
Jos Länsi-rannikolla ajelee, niin kyseistä kampetta pääsee kyllä tonne Moonlightille testaamaan.
Itse olen vaan vierestä nähny kamppeen toiminnassa, joten omakohtaisia kokemuksia ei ole.=) |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Super swamper Tsl | Hilari | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 16.05.2007 15:18 |
| "411 Super Turbo" | jupuli | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 19.04.2007 17:05 |
| O: Super Maasturi | OffBeast | O/M/V Ajoneuvot | 26 | 30.11.2006 19:15 |
| M: Super Swamper | tomikoo | O/M/V Muut | 9 | 25.10.2005 06:56 |
| M.super swamper Q78- 16" (n.36" X 11"-16") 5 kpl | Kivamuttapimee | O/M/V Muut | 9 | 07.09.2005 16:13 |