![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Aina on konerempan jälkeen kyllä öljyvalo sammutettu ensin startilla pyörittämällä ja sitten vasta yritetty tulille. Jos kone ei ole täysin väljä niin 5-10sek starttaamisella öljyvalo kyllä sammuu.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Joskus -80 luvulla kun Miniin tehtiin remppa,niin ei tehnyt painetta ollenkaan.Koneistamolla porasivat ja pesivät lohkon ja jättivät jonkun "paineensäätöventiilin" irroittamatta.No sehän oli täysin jumissa rautajauhon ja lipeen tms..ansiosta.
Voisko tässä olla kysymyksessä että joku ventiili tms...ei toimisi? |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Edellä jo mainitsin, että ylipaineventtiili ok. Öljykellohan kyllä sammuttaa valon jo jotain 0,15-0,50 barin paineella ja paineen pitäisi ymmärtääkseni nousta kierroksilla useampaan baariin asti..
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Suzukin manuaali ilmoittaa 410 ylipaineventtiilin avautumispaineeksi 4.5 bar ja öljynpaineeksi 3000rpm:llä 3.0-4.5 bar. t:jk
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Menee kai jo jankutukseksi, mutta eikö kukaan todella ole käytännössä testannu öljypumpun tehoa startin kierroksilla kansi irti???
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
eipä noita kyllä ole tapana starttailla ilman kantta. jos olis motti jossa märät putket, ni toin jälkeen voi ihan suosiolla nostaa kaikki putket pöydälle.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ferrari jumissa! | offi-mies | Linkit | 6 | 22.12.2007 22:44 |
SJ410 nokka-akselista | Heguli | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 15.01.2007 12:43 |
O : SJ410 nokka-akseli LÖYTYI | Heguli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 14.01.2007 19:21 |
Nelikko jumissa BJ:ssä | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.11.2005 17:28 |
konepeitto jumissa | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 25.04.2003 11:29 |