![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jossullon paineilma vinku, niin laita siihen nastasta riippuen soppeli puuterä (5mm ?) Sillä oli reipasta tökkiä mutikoihin reikiä, eikä kumi niinkään savunnut. Ja mutikoissa nappulat liki samaa kokoa kuin tossa kuvan duellerissa. Isoihin sivunappuloihin mahtui ja pysyy hyvin kaksi nastaa.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Paineilma vinku löytyy ja kävin rengasliikkeestä hakemassa terän ja siihen stopparin, terä kyllä muistuttaa puuterää (3mm).Nastoja on kahta eri mallia, ja taitavat olla niitä vanhan ajan piikkejä
Kuvassa mukana "Pakollinen" vertailukohde
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Isoon nappulaanhan mahtuu nasta kolmeen kohtaan, niin eikö olisi hyvä laittaa kolmeen riviin. Vasen - keski - oikea, joka kolmannessa samassa rivissä.
E: siis niinkun kuusi riviä nastoja renkaassa. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kylläpä taitas mahtua, noinhan se vois olla viisain laittaa.
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Onko kukaan mahtanyt kokeilla semmosia ruuvattavia nastoja? mönkijöissä yms käytettyjä malleja..
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Olis kiva tietää miten ne pysyy esim. 80 km/h paikallaan...ei voi jenka enää pitää. Luultavasti ihan tieliikenteeseen tulossa nuo rinkulat kumminkin...
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
just nastotutin duellerit liikkeessä. Olivat laittaneet sivunappuloihin 2kpl/nappula, kaikki melkein samassa rivissä. Liian syvälle oli vielä sujahtanu, niin ei oikein pitoa ole.
Ruuvattavia nastoja oli raktorissa yhden talven, tai siis kaksi viikkoa jonka aikana kulu loppu kokonaan. Nämä nastat oli siis ilman kovapalakärkeä |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ja nyt kun porailen nuo renkaat reikiä täyteen, on hyvä syy ostaa uudet ja isommat
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Joensuussa, Pohjolan renkaassa. 60€ ois ilm. ollu oikea hinta kaikille renkaille. Ite sain sukulaismiehen kautta vielä halvemmalla. Ei omasta mielestä kovin kallis...
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Noista nastoista luin jostain, katkeavat kuulemma helposti ja kierre jää renkaaseen. Sopivan kiven painaessa kuulemma voi mennä se kierreosa sitten rungosta läpi.
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Renkaissa oleva pala on suht samaa kokoa kuin rekan kummeissa olevat palat. Kuorma-auton nastoilla veinasin nastoittaa: on tosi vahvoja,kesää kulutusta,tarvittaessa ruovittaa ym muita kokeiluja. Mut vaatii n 15-20mm kulutus pintaa muuten ei kyl onnistu. Katotaan mitä tulee... Hintakaan ei ole mahdoton jos hommaa nastat ja ite värkkää/ tussaroi
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
"90 nastaa per rengas"
vesku "nepä eio ole kuiteskaa lailliset uskoisin ellei lue "studdable"..." andlover http://www.roverfriends.fi/foorumi/viewtopic.php?t=3347
__________________
RR L322 EX-RRC EX-LR 110 HCPU FF stw S 580JJET-A1 |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
Tuon muistin nyt itse väärin tuon määrän,mutta tulossa oli kuitenkin tuo säännös. |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Juu näin on... Ei ole lailliset renkaat nastoitettuna kadulle ole. Mut täällä sivu kylillä . tie liikenteeseen. Mut tässä tulee tämä vanha ongelma:What is good race don:t think that street.... .
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Renkaan leikkaus | cruiseri | Tekniikka & Jutustelu | 71 | 03.04.2021 14:13 |
| bfg at nastoitus | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.10.2007 16:01 | |
| maastorenkaan nastoitus | las-c | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 08.09.2005 22:41 |
| Renkaan kylkipaikkaus? | kharju | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 26.06.2005 20:19 |
| renkaan et | Yleiset | 4 | 21.02.2004 16:19 | |