![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Hetkellisesti (muutamia sekunteja) tietty voinee käväistä tuolla 800°C rajoilla ilman pelkoa. Ja paikallakin varmasti merkitystä, itellä anturi on vasta downpipessa.
Viimeksi muokannut -MaTTi- : 19.11.2008 00:45 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
eikös ameriikan isännät asenna sen anturin downpipeen?? siellä kai se pakokaasu on jo ainakin 100c viileämpää.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Minulla oli vähän aikaa mittari molemmin puolin turboa ja eroa oli jopa 150 astetta kovassa kiihdytyksessä, yllättävän paljon jäähtyy parinkymmenen sentin matkalla.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ameriikan isännät joutuu asentaa sen downpipeen ettei tartte haastaa mittarinvalmistajaa raastupaan jos anturi sattuu sulamaan tjs. ja murusia lentelee turbiinisiipeen.
Lämpötilat riippuu vähän siitä onko bensa- vai dieselmoottori? |