![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Joo Painopistettä siirretään radikaalisti etupäästä taaksepäin. Ennen on ollut n. 70cm hyttiä ja istujat siinä etuakselin päällä ja etupuolella. Joten rasitus ei ole samanlaista etumurroksille enään. Toivottavasti.Ja jos on niin niin ei kait tuo ole mahdotonta että käy repaiseen murrokset jostain tuhdimmin rakennetusta vermeestä. Vanteet tilasin UsTuonnista lohjalta josta löytyi ITP merkkisenä vanteena toi 4x100 jaollinen 12/7". Bedlockit pitää vielä tilata. Noi renkaat on turhan karheat niinku oikeasti. Mutta saattaahan ne toimia jossain maastotyypissä hyvin. Eniten haluttas saada tommoset Maxxis Bighorn tyyliset renkaat. 28/12 tuumaisina tai jotain. Muttei ainakaan pienempinä. Testataan nyt noilla ja hommataan toisenlaiset jos ei toimi.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mut tost tulee komee. Voimaa
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
sen verran tolla samrockin vehkeellä ajaneena voin kertoo et ei käänny vauhdissa mihinkään ennen kuin höllää kaasun jos keulassa ei oo ollenkaan painoa. renkaat kääntyy mut auto ei ![]() laittakaa vaan hieman painoa etu akselillekkin ja sehän on helppoo kun siirtää vaan jakkaroita etemmäks. eli tästä vekottimesta oli kysymys: ![]() tässä oli penkit liian takana tai sitte ois pitäny laittaa jotain lisä painoo keulalle. silloin kun tossa toimi neliveto nii se käänty hieman paremmin mut takapotkuna tosi huonosti. ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
susukin litrasen levy halkasia 185 mm
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos susukin levyn kuvasta ja mitasta. Eli saman kaliiperin levyt on suitsassa ja domingossa. Pitää käydä jossain kyttäileen onko paineasetelmassa enemmän forcea.
Toi kioski painaa vissin alunperin 850 kg tavoite paino ilman läskejä kyytissä semmonen 500 kg Eteen tulee akku ja vinssi......ja leonen tehostettu hammastanko ohjaus. Otetaan sitten valmistuttua ajotestit ja katotaan ohjautuuko se mihinkään. Rengas on tohon rassiin ehkä turhan jyrkät. ilmatilalla ei voi pelleillä kun kumi on kuusvöinen ja pieni ilmatilavuudeltaan. Eli pitää lähtä sitten ens kesänä ostoksille ja ostaa siihen pienemmällä kuviolla ja vähemmillä vöillä olevat renkaat. Ns. On/OffRoad tyyliset. Rojekti hiljenee nyt ehkä hetkiseksi. Kun pitää hakata hiluksia ja runneria kasaan välillä... Ja kumma ku kukaan ei oo kuittaillu siitä vielä kun tallikuvissa näkyy vain vissypulloja tai kahvikuppeja ![]() Viimeksi muokannut SuurSyömäri : 19.11.2008 22:52 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mielenkiintoinen brojekti ,mut päivitys on tainnut unohtua
![]()
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Moicca
Täs on 4Runneri käyttökuntoon tauko menossa. Eli tää rojekti jatkuu tossa alkuvuoden ensimäisinä kuukausina. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Niin. Missä helvetissä on kaikki viina ja kalja pullot...?!
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |