![]() |
Ogni Mod Urabus (rojekti lopetettu)
Joo
Tälläinen neliveto microauto valmistuu joskus. domingosta jää vain tekniikka ja kaikki muu modataan. mm. kaaret kemppilukko jne... Tavoitteena saada painoksi n. 500 kg. Eli niin että saa vetää perus 750 kg kokonaismassasella kärrillä. Moottori on 3 pyttyne ja n. 60 heppane takamoottori. Leepumeininkiä tässä vaiheessa ja lisää sitten joskus. Vanteet tilattu 12x7 ja kumit 28/10/12. Kuppipenkki nelipiste vöillä. Tässä alkukuvekseja. Nauraa saa ihan vapaasti. Ainakin itellä naurattaa niin saattanasti ;) Pitää purkaa kaikki ylimääränen vekka että saa sen mitä jää talveksi sisätiloihin. Leepuveli http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=11679 Vanha istumapaikka http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=11678 Tuleva istumapaikka http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=11680 |
Ei taira kuvat pelittää?
|
Lainaus:
|
ei näy mullakaan..tulikettu käytössä mulla.
|
juu ei näy kuvia
|
Operallakaan ei näy.
|
ei näy mullakaan, mutta kiinnostava laite!!
|
Jaha, kyseinen albumi on yksityinen albumi - joka ei siis näy "normaalille" kävijälle. Mulle kuvat näkyy tietysti ihan normaalisti. Muuta Suursyömäri albumi julkiseksi niin alkaa näkymään.
|
Näkyykö ny?
|
hyvin näkyy ja komee tulee :)
|
Tykkään tosta lähtökohdasta.
Tulee varmasti vekkuli peli:D |
Jep.
|
Nyt kuuluu kysyä et, Tuleeko kilpiin?
|
joo
Kun on noita mörssäreitä tossa rakennellu niin vaihteeksi kiva tehdä jotain semmosta johon osat ei maksa juuri mitään ja kaikki tarvikkeet mitä kiinnitellään käy grammapuntarin kautta. Etäisesti tai ei niin etäisesti lopputulos tulee näyttämään jotenkin tältä... http://www.bikerwarehouse.co.uk/imag...lack%20(1).jpg Kyproksella ku käytiin niin siellä näitä oli ja kamera kävi ankarasti ynpäri änpäri kärryä ja ihmettely oli suurta kun ei sitä ollut nelivetoisena.... joten teenpä ite ja yrityksenä tehdä mahdollisimman hyvän näköne oma versio. Edit: Ei missään nimessä tule kilpiin ellei joku hullu laki löydy joka antaa valtuuden se kilvittää. Kiertäen ja kaartaenhan toi on yhä edelleen subaru domingo ja sen papruillahan saa punakilpiä.... Hehheh... |
Tuleva istumapaikka
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=11680[/QUOTE] Ne mitään pikkurenkaita laita, siinähän on yks tuleva rengas jääny kuvaan. :D |
Tämmöstäkö haettiin: http://www.polarisindustries.com/en-.../Features.aspx
|
tähän mä laittaisin 10 peukkua, jos nykypalstalla pystyis - ASIALLISTA !!!
|
Lainaus:
|
Niijoo
Ku tästä tehdään sellanen low budget hirviö niin käytettyjä oseja vois muutaman ostaa edullisesti. Kuten vaikka noita mönkkärityylisiä iskarijousipaketteja. Taakse pitää ilmeisesti laittaa tuplat per puoli... Ku suurin osa painosta lepää siellä perässä. 1200 kuutioinen kone painaa kuitenkin jonkin verran. Samoin jotain älyllistä kaasutinta hakisin jossa ei ole yhtään ylimääräistä vaan varmaa perustekniikkaa. joissain 80 luvun perusautossa varmaan sellaisia on ollut. Pakoputkiin äänenvaimentajaa mallia moottoripyörä/ mönkkäri.... Kuitenkin niin ettei ne pöntöt ole kauhean pitkiä vaan sellaisia pätyköitä jotka menee pieneen tilaan. Ja että ne suoltaa sujuvasti pihalle ton tonnikaxsatasen moottorin höyryt. Pari pönttöä varmaan riittänee Tosin sopiva turbohan vaimentaa vähän noita pakopöpinöitä ja muuttaa ne sellaiseksi mukavaksi viheltämiseksi. Eli sellainenkin voisi olla paikallaan. Eli ostoslistalla. Laturi jossa riittävästi amppeereja. eli n. 100 -> Pienen pieni turvapensatankki.... jne. yms. Vinssinhän saa biltemasta ;) Optima-akku on jo omasta takaa. p.040-5643260 |
Asia meininkiä, joskus ite kans suunnittelin jos olis teurastanu tommosen suparun ja tehny siitä semmosen rankojen ajo laitteen...
mulla olis tommosia mönkkärin vinssi/kiinnike paketteja jouten käykö tommonen tohon vai jääkö liian pieneksi? säästyis painossa verrattuna isompaan vinssiin... http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=10939 |
No on teillä projektit! :D Ja pee:n puolestaki peukut:http://forums.offipalsta.com/images/icons/icon14.gifhttp://forums.offipalsta.com/images/icons/icon14.gifhttp://forums.offipalsta.com/images/icons/icon14.gifhttp://forums.offipalsta.com/images/icons/icon14.gifhttp://forums.offipalsta.com/images/icons/icon14.gifhttp://forums.offipalsta.com/images/icons/icon14.gifhttp://forums.offipalsta.com/images/icons/icon14.gifhttp://forums.offipalsta.com/images/icons/icon14.gifhttp://forums.offipalsta.com/images/icons/icon14.gifhttp://forums.offipalsta.com/images/icons/icon14.gif
Äläkä sitte turaa semmosta Leepu-mallin takakuuppaa tohon, todella nolon näkönen oli. Tässä siis, alustanahan oli myös joku vastaava takamoottorinen jaappanilainen minipaku: http://www.delboyscashconverters.co.uk/custom/conge.jpg http://www.discoverychannel.co.uk/ch...r_9.shtml?no=2 |
joo
Tommonen MakeO tyylinen vinssi olis ihan soppeli. mikäs se sääntö olikaan... Että vinssin piti kiskoa 2,5 kertaa kulkineen massa.. joten eiköhän tommonen riittäs. Tuo Punanen kosla minkä Matti linkitti on kyllä aika hirveän näkönen rovio. ;) Semmosta ei ny ainakaa... |
Lainaus:
Naapurin pihaan ilmestyi muutama vuosi sitten ruosteinen/valkoinen Domingo. Kyselin naapurin rouvan kautta, että olisiko se kenties myytävänä. Ei ollut myytävänä, ja nyt naapuri ajaa huruuttaa sillä työmatkoja ym ajoja. Meni tekemään siitä vielä oikein auton. Minä olisin tehnyt siitä ainakin pick-upin, kenties kokonaan avon. :) Yksi Audi 100 pick-up hahmotelma tuli joskus tehtyä, laikkasin kolari autosta takakaton pois. Siihen olisi saanut tehtyä helposti lavan pohjan, ja lavaa olisi saanut helposti pari metriä. :rolleyes: Meilläpäin liikkui aiemmin pystylyhty mersu avolava, oikein kilvissä ja kaikki. |
melkonen härveli...tuliskohan justysta saman tapasta kikotinta?Siinä on kyllä moottori eessä,mut istuma paikka ois valmiiksi keskellä.Sit kun aattelee tankin ja akun yms.taakse,niin siitäki vois tulla aika tasapainonen vehje.On meinaa semmonen justykin yllättävän kova menemään semmoseksi vehkeeksi.Ootko aatellu mites välitysten käy,kun rengas koko kasvaa ja tuossa ei viissiin ole hidasta puolta erikseen?
|
Lainaus:
Rakenne sellaseksi että kytkimen voi vaihtaa suunnilleen lennosta.... Murrokset ovat arvoitus. Mutta keulaan ei tule hirveästi painoa joten uskon niiden kestävän kohtuu polkemista. Alunperin toi on tehty tavarankuljetukseen tuo kärry. Eli oisko sitten mitotettu murroksetkin vähän kestävimmiksi? |
Sivu luotu: 22:57 (GMT +2). |