![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Primääriputkiin kierreholkit joihin saa anturin sovitettua ja voi tarkkailla sylinterikohtaisia lämpötiloja. Tai sitten ihan kollektoriin niin saa yleisen lämpötilan selville.
|
|
|||
|
|||
![]()
mikä tossa on semmonen lämpötila mikä ei sais ylittyä tai alkaa paikat sulamaan?jos nyt pääsis parantelemaan taas meno- ja ruokahaluja.
|
|
||||
|
||||
![]()
900 itse olen pitänyt
|
|
||||
|
||||
![]()
Olisko 650°C turvallinen raja?
|
|
||||
|
||||
![]()
kyllä ne korkeammalle sietää ihan turvallisesti päästää..
joku 800 alkaa olemaan siinä rajoilla että sen yli en päästäisi, tuo 900 alkaa olemaan liikaa.. edit: tietysti riippuu autostakin, onko alkuperäinen turbo vai ei, öljyruiskuja männille jne... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Hetkellisesti (muutamia sekunteja) tietty voinee käväistä tuolla 800°C rajoilla ilman pelkoa. Ja paikallakin varmasti merkitystä, itellä anturi on vasta downpipessa. Viimeksi muokannut -MaTTi- : 19.11.2008 00:45 |
|
||||
|
||||
![]()
eikös ameriikan isännät asenna sen anturin downpipeen?? siellä kai se pakokaasu on jo ainakin 100c viileämpää.
|
|
||||
|
||||
![]()
Minulla oli vähän aikaa mittari molemmin puolin turboa ja eroa oli jopa 150 astetta kovassa kiihdytyksessä, yllättävän paljon jäähtyy parinkymmenen sentin matkalla.
|