Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #21  
Vanha 12.11.2008, 10:37
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.073
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja escorvet Näytä viesti
Mites toi muuten kun auto on tyypitetty noille 10/15 vanteille niin mitkä olis suurimat kumit mitä siihen saa otteeseen?
Tällä hetkellä otteessa ainoastaan vakio 205/16

Mites tota olis halvin vaihto ehto korottaa? jouset irti ja takoa hieman lisää muotoa niihin?
Pientä budjetti offailua joutuu harrastamaan kun noi katu autot syö kaikki rahat.
Ne on 10R15 renkaat eikä 10/15 vanteet. Suurin muutoskatsastettava koko on 33x12.50R15.

Budjettikorotuksia vois olla just toi jousien takominen, ryhdissähän ne ei yleensä pitkään tosin pysy. Toinen halpa keino on korikorotus.

Kannattanee myös harkita riippujen kääntämistä edessä takapuolelle, eli tehdä "shackle reversal". Ei maksa paljoa jos saa itse leikattua sopivat laput.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
rengas asiaa Tekniikka & Jutustelu 2 11.09.2007 21:40
rengas asiaa! Tekniikka & Jutustelu 63 16.03.2007 07:26
rengas asiaa upi7 Tekniikka & Jutustelu 7 10.10.2006 21:35
rengas asiaa Misukka 4/4OR mauno Tekniikka & Jutustelu 1 13.09.2006 11:22
RENGAS ASIAA -Jyki- Tekniikka & Jutustelu 8 18.02.2006 10:39


Sivu luotu: 02:51 (GMT +2).