![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Noniin, "uus" kone haettu mikkelistä ja keretty jo kaljotella monta tuntia.. 755 kilometriä päivässä on liikaa, vaikka joillekin se ei ole mitään, väsyttää silti ihan vitusti. ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Noniin ja sitte ois Mynädieselillä tehty pumppuki valmis, kytkin vielä ja kone takasin paikollensa. Pääsee penkittään sitte auton.. 160 kuutiosenttiä vai onko se kuutiomilliä sieltä pumpusta tulee nyt tavaraa pihalle, itelle tuo lukema ei sano mitään, mutta kait se jonkuverran on
![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Onhan tuo ihan sopivasti, turpopatrollin pumpusta saa elementtejä vaihtamatta hp-dieselin mukaan 80 kuutiomilliä irti ja vetää silti kohtuullisesti. Teetikkö jakaja- vai riviboschin?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ihan tuon hj:n oman rivipumpun.. Sinne tuli custom fordin elementit sisälle (jotka piti jo kesällä laittaa), bossilaiset ja säädin vaihtu malliin mersu w123
edit. taitaa turbopatussa olla 6milliset tapit pumpussa ? ja kuuleman mukaan mersumiehillä superturboissa 120 cm3... 9 millisillä sitte onki tosta yhen hj:n pumpusta 174, 176 tai 178 cm3
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 19.12.2008 19:49 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
tuliko tähän nyt kaikki ahdonalaiset syötönsäädöt ynnä muuta? voi ilman sitä pölähdellä liikkeelle lähdössä aika paljon. meneekös tollanen ihan leima savuihin?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo sillä ahdonalaisella säädöllä, olis kyllä saanut jos olis halunnu.. Ja leimalle ei oo onkelmia tuon kanssa mitään..
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
#8
|
||||
|
||||
![]()
350e tuli hintaa kun oli kaikki omat osat mistä tuo tehtiin... Tosin, jos laskee sitte vielä päälle, että se fordin pumppu makso 100e ja mersun 50e kun ne viime kesänä ostin....
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Aika hyvin ovat saanu hojarin pumpusta soosia pihalle, minkäkokonen tappi on custom foortisa?
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Ei ollenkaan niin kova hinta kuin kuvittelin. Kiitos infosta
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Pitäs saaja vähä rahhoo kasaan, pitäs sieltä tarvikkeelta ostaa sellanen Xtreme-jotain kytkin... perkele ku duunit loppuu huomen ja uudesta paikasta ei hajuakaa..
![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Nojoo, eipä oo paljo täsä edetty mihinkää suuntaan, tuossa ajankuluks värkkäsin auran tuohon keulille niin saa sitten joskus sitäkin käyttää, ku näytti tänäki talvena tuota lunta tulevan
![]() ![]() ![]() ![]() Ja sen verran tuosta autosta, että kytkinmurheet voi selvitä massey fergusonin tai fordin kierrejousitteisella asetelmalla, pitää tuolta herleviltä kysyä jos olis aikaa istuttaa se tuohon vauhtipyörään. Ja pumppu on nyt sen verran pitkä tuossa ton säätimen kanssa, että kuulemma joutuu tuosta öljyfiltterin jalasta työstään aika paljo pois, että mahtuu pumppu paikalleen (voiskohan sitä siirtää helposti?) näin sanoi tuo tuttu, joka tuollaisen samanlaisen pumpun aikanaan teki itselleen...
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#14
|
||||
|
||||
![]()
teeppäs mullekkin tuollanen aura
![]() ![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]()
kerroppa sit miten käy kytkimen kans minulle tarjos muistaakseni jotakin valmetin kytkintä viime kesänä.olikohan se niin että se olis "ehkä " pitänyt mut ei ihan varmuutta sillonkaan tainu olla
|
#16
|
||||
|
||||
![]()
Juu ilimottelen sitte, noita IKH:n asetelmia oli passelin kokosia tarjolla ja eikä hintakaan päätä huimaava ollu 150-250e välistä, ainut vaan, että olikos se kytkinkoppa ahdas tuossa ? Ihan ku oisin jostain lukenu sellasta.. Ainaki tuo Herlevi tuumas, että aikanaan ku vakiommassa luokassa veti, niin tuollaisella sai kytkimen pitään, kun niitä jousia saa eri jäykkyyksisiä sinne, jostain 2000 kilosta se puhu, minkälainen taas kytkimestä käyttömukavuudelta tulee, onki sitte taas eri asia, mutta voishan sinne isompaa sylinteriä vaihtaa
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |