![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
http://www.natal4x4.com.br/ Armottoman hyvä niva sivu. Tosin tuo englannin käännös mulla pelas huonosti.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
No joo monenlaista palikkaakin näkyy olevan
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
^ Joo nuo levikkeet on kyllä parasta tuossa vehkeessä. Eipä siinä tosin mitään muuta kovin ihmeellistä olekkaan.
Ensviikolla tulee muuten venäjän tulijaisia... ![]()
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
todella hyviä kuvia
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Jahas, jos tätäkin ylös välistä.
Vinssin asennuksen jälkeen peräpää tipahti pirusti kun vm -79 jouset anto myöten. Hetikohta etumurika otti ja irtos moottorista, kiinnikkeet mureni... Taakse laitoin uudet jouset, viissin jotkut mersun jouset ja sierran iskarit, perä nousi heti 10senttiä. Nyt se vaan kulkee hieman nokallaan. Pitää koittaa keulaan jotakin viritellä. Etuperän kiinnittelin uudestaan autoon, tällä kertaa apurunkoon. Josko tuo nyt jaksais kyytissä. Huomenna olis tarkoitus käydä syksyn eka reissu, josko muutaman kuvankin sais otettua. Viimeksi muokannut keranha : 19.09.2009 21:27 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Niva -79 | eyeless | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 25.02.2008 20:32 |
| M: Niva vm. -91 | Niva-mies | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 18.10.2007 18:18 |
| M: niva | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.08.2007 21:38 | |
| O: Niva | samisami2 | O/M/V Muut | 2 | 30.08.2005 15:18 |
| M: Niva -78 | O/M/V Muut | 5 | 10.03.2005 14:29 | |