Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.11.2008, 16:33
neliveto:n Avatar
neliveto neliveto ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 187
Perusasetus

Läjään ostin takalaakeripaketit Motonetista ja sisälsivät kaiken tarvittavan

- Marko -

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.11.2008, 18:11
rupsukka rupsukka ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 26.10.08
Sijainti: tornio
Viestit: 14
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja neliveto Näytä viesti
Läjään ostin takalaakeripaketit Motonetista ja sisälsivät kaiken tarvittavan

- Marko -

Näytti olevan tamgearsin paketissa myös kaikki (www.tamgears.com)
Ja todella edulliset verrattuna paikalliseen tarvikeliikkeeseen
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.11.2008, 21:48
hifilux hifilux ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.09.08
Sijainti: Finland
Viestit: 33
Perusasetus

En tiedä Hiacesta, mutta Bemariin tuli kesällä vaihdettua takapyörän laakeri. Oli takapyörän napa niin pirun tiukassa, että piti valmistaa omatekoinen iskuvetäjä. Eli 2 metriä rautatankoa, johon pujotettiin 8 kilon leka (siis varsi lekasta ensin irti). Sitten tangon toiseen päähän hitsattiin rei'itetty teräslevy ja toiseen päähän stoppari. Tämän jälkeen tuo rei'itetty teräslevy pyöränpulteilla kiinni napaan ja eikun tyrkkimään lekaa stopparia vasten terästankoa pitkin. Tuolla periaatteella napa irtosi muutamalla erittäin väkevällä iskulla, muuten ei olisi ollut toivoakaan saada napaa irti. Tämän jälkeen laakeri piti vielä särkeä polttoleikkaamalla ulkokehä ja sisäkehä rälläkällä särki, että sen sai irti.

Merkkiliikkeessä kuulemma ottavat koko paketin autosta irti ja jollain helvetin isolla prässillä puristavat navan irti. Kaikki korjaamot eivät kuulemma rupea edes yrittämään jos tietävät minkälainen homma se on.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.11.2008, 09:05
rupsukka rupsukka ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 26.10.08
Sijainti: tornio
Viestit: 14
Perusasetus

nyt on tuo vetari homma hallussa, niin mites nuo perän laakerit sitten. Pitääkö välyksiä säätää ku pinionin laakerit vaihtaa. Vaihto niinki onnistuu, mutta nuo kello hommat jää tekemättä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.11.2008, 19:26
rocky86:n Avatar
rocky86 rocky86 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: tornio
Viestit: 605
Perusasetus

lakerit saatiin vaihettua.
loppupeleissä helppo homma ku hommas/teki oikeet työkalut.
pitää laittaa myöhemmin pari kuvaa prässistä ja muista.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.11.2008, 19:51
rocky86:n Avatar
rocky86 rocky86 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: tornio
Viestit: 605
Perusasetus

nnnn
__________________
hulluilla on halvat huvit mulla ne on ilmasia
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Millä renkaat irti kun keskikuppi jumittunut kiinn Tekniikka & Jutustelu 18 17.04.2008 18:14
Millä sais K5 blazerin perän ylös?? savlari Tekniikka & Jutustelu 2 17.02.2008 03:03
patrollin etupyörän laakeri irti? Tekniikka & Jutustelu 7 17.11.2007 21:44
hj:n kori irti Tekniikka & Jutustelu 2 22.09.2007 09:07
L / V: Toyota Semifloater perän vetarit ja kuoret kivinen O/M/V Muut 1 31.07.2005 20:06


Sivu luotu: 19:06 (GMT +2).