![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() eiks se ole boori/it ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Voipi olla.
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Myyn automaattinapalukot
Minulla olis myytävänä ylimääräiset pajeron -88 automaattinapalukot (eivät sopineet lava mitsuun)
Siis kaksi kappaletta, sanotaan hinnaksi vaikka 90€. 0400-982449 -Jani- |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kasaa kiinteäksi ei putoile pois päältä mulla ainakin on kestänyt maantie ajoa tähän mennessä toista vuotta ajan 75 kilsaa päivässä . Täällä on jossain neuvoja miten tehdään SEARSSI käyttöön
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
täytyypä miettiä tarjoustasi kun tuossa jo yhdeltä tinkasin 30e per napa.
Mutta onkos sulla tietoa miten paljon niillä navoilla on ajettu? Minun muistin mukaan olen jostakin lukenut että L200 manuaali navat sopis pajeroon mutta tiiä siitä sitten. Niin ja nyt sitten käytin tuon navan kokonaan levällään niin ainakin siitä navan ensimmäisen levyn "tapista" oli lohjennut palanen, eli siitä missä on messinki pinnoite toisella puolella. Ja sitten itse se kolo mihin se rautalevyn nappula tulee niin oli vähän pyöristynyt että vaikka ne uudet navat saiskin niin luulen että varmasti sitten pitäs vähän hitsata täytettä sen kolon nurkkiin. Viimeksi muokannut Osmo87 : 03.11.2008 17:04 Perustelu: tarkennusta |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mä otin jouset pois sisältä ja hitsasin kiinni. En vielä ehtinyt vaihtamaan paikoilleen, mut epäilen et ei taida voimansiirto/ tasauspyörästä tykätä koko aikasesta kuormasta?
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
se mitää haittaa. kulutus nousee ja laiskistuu hiuka. mut ei se voimansiirto siittä minällään ole.
kunhan perissä ölppää ni anti mennä vaan. kait se teoriassa vähä enemmä rasittuu mut käytännössä mitää merkitystä. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Kulutuksessa on vielä varaa nousta ku löpöä saa rahalla... Takamuksella jos pitäs maksaa niin oisin jo lopettanut autolla ajamisen. Täytyy joku päivä vaihtaa lukot ja kokeilla miten käypi.
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Taitaa olla niin että nuo navat ei etes sovi tuohon meikäläisen biileniin kun eikös navat muutu erillaiseksi -85 jälkeen?
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Eivät muutu. Vasta 90 jotain muuttuu. Tai siis ainaki purin tollasesta -88 vehkeestä ja samanlaiset oli siinä ku -83.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron outo jakolaatikko-ongelma | Niko | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 08.03.2015 19:14 |
Cherokeen 4 veto ongelma | kaiffari | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 10.01.2008 09:47 |
pajeron starttaus ongelma | junnu78 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 03.04.2006 21:15 |
Pajeron ongelma | juza | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 15.11.2005 23:06 |
Pajeron käynti ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.03.2005 16:08 |