![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Juu rummut on, eli siis ei jarruja toisin sanoen, mutta tuossa kaverilla on tehtynä evo versio levyjarruista uaziin, joten se on myös edessä. Välitys on luokkaa 2.5, tuolla pelkällä jakiksen vaihdolla saatiin aikoinaan sopiva välitys 33" renkaille suikan akseleilla, noissa uazin akseleissa on vielä tiuhempi välitys(en muista paljon), joten noilla 35":lla on helppo "ryömiä" etiäpäin. Tuo volvon konekkin on aika asiallinen kun kestää ajella ihan joutokäynnillä jopa alle eikä sammu, mutta tarvittaessa löytyy paukkuja sitten pieneen räppäilyyn. Ahtimen pakopesä vaihdettu alkuperäisestä puolta pienempi tilavuuksiseen, joten ei tarvii kiljuttaa jotta rupaa ahtamaan...
__________________
Suzuaz SJ410 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Sitten vaan tarkkaa dokumentointia kehiin jos 15" vanteelle teette levyt jotka kelpais katsastussedällekin.
|
#3
|
|||
|
|||
![]() rumpujarruista
En kyllä heti keksi mitä levyjarrujen teolla saavutetaan, jos uazin jarrut kokoaa uusilla osilla ja taidolla niistä saa kyllä tosi hyvät. Viime katsastuksessa katsuri ihmetteli että eihän näin hyviä jarruja ole missään, heittoa taisi olla pahimmillaan 2 %
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jaahas on tätäkin sitten jatkojalostettu viimenäkemästä. Kyllähän niiden levyjen edut rumpuihin tulee selväksi kun vähän aikaa ajellaan vedessä ja kurassa noilla vehkeillä.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Suzuaz SJ410 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Vähän uutta saatu aikaseks.
Eli kun ei tiedä tekeekö Range mallin alustan vai fourlinkin, niin sillon on tehtävä näiden yhdistelmä ![]() 0 Eli ei saatu rangen tukivarsi hässäkkää "mielestämme" tarpeeksi "joustavaksi", joten pienellä tukivarsien modifikaatiolla + ylälinkeillä tuli erittäinkin(nosturilla) toimivan tuntuinen ratkaisu. Jousien lukitus toteutettu kuvassa näkyvällä JKLLPK- järjestelmällä (jousikuppilattarautalukituspulttikombinaatio).
__________________
Suzuaz SJ410 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
pari kuvaa lisää....
(ps. kuvien hyvä laatu johtuu vaan tosta Nokian digijärkkärin järjettömästä optiikasta)
__________________
Suzuaz SJ410 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Pari rojektii | HannuNurminen | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 08.08.2007 08:06 |
O: Turvakaaret LR rojektii | lantikka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 09.01.2007 19:31 |