![]() |
Suzuaz rojektii(levyjarrut asennettu)
3 Liiteet
valitettavasti projektikuvat ovat hyperavaruudessa, mutta pari "valmis" kuvaa sattu löytyy.
Eli, 410 korissa Volvon 2.1l turbo k-jet, manuaaliaskilla Jakolaatikko mallia GAZ 69 Akselit mallia UAZ, UAZ mallin lukoilla :) Jouset Gazista, mutta mahd joku Range / four linkki / kierrejousi komplikaatio tulossa. Kun keksis vaa mikä ois niiku hjuva ratkasu, meinaa taka kartaanin ristikoita paukkua. renkaat 35x14.5x15 että semmosta |
Asiallisen näköinen. Ei näytä liian korkealtakaan. Taitaa olla uaz mallin rumpujarrutkin?
Mikä välitys gazin jakolaatikossa on? |
Juu rummut on, eli siis ei jarruja toisin sanoen, mutta tuossa kaverilla on tehtynä evo versio levyjarruista uaziin, joten se on myös edessä.
Välitys on luokkaa 2.5, tuolla pelkällä jakiksen vaihdolla saatiin aikoinaan sopiva välitys 33" renkaille suikan akseleilla, noissa uazin akseleissa on vielä tiuhempi välitys(en muista paljon), joten noilla 35":lla on helppo "ryömiä" etiäpäin. Tuo volvon konekkin on aika asiallinen kun kestää ajella ihan joutokäynnillä jopa alle eikä sammu, mutta tarvittaessa löytyy paukkuja sitten pieneen räppäilyyn. Ahtimen pakopesä vaihdettu alkuperäisestä puolta pienempi tilavuuksiseen, joten ei tarvii kiljuttaa jotta rupaa ahtamaan... |
Sitten vaan tarkkaa dokumentointia kehiin jos 15" vanteelle teette levyt jotka kelpais katsastussedällekin.
|
rumpujarruista
En kyllä heti keksi mitä levyjarrujen teolla saavutetaan, jos uazin jarrut kokoaa uusilla osilla ja taidolla niistä saa kyllä tosi hyvät. Viime katsastuksessa katsuri ihmetteli että eihän näin hyviä jarruja ole missään, heittoa taisi olla pahimmillaan 2 %
|
Jaahas on tätäkin sitten jatkojalostettu viimenäkemästä. Kyllähän niiden levyjen edut rumpuihin tulee selväksi kun vähän aikaa ajellaan vedessä ja kurassa noilla vehkeillä.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
5 Liiteet
Vähän uutta saatu aikaseks.
Eli kun ei tiedä tekeekö Range mallin alustan vai fourlinkin, niin sillon on tehtävä näiden yhdistelmä :) 0 Eli ei saatu rangen tukivarsi hässäkkää "mielestämme" tarpeeksi "joustavaksi", joten pienellä tukivarsien modifikaatiolla + ylälinkeillä tuli erittäinkin(nosturilla) toimivan tuntuinen ratkaisu. Jousien lukitus toteutettu kuvassa näkyvällä JKLLPK- järjestelmällä (jousikuppilattarautalukituspulttikombinaatio). |
3 Liiteet
pari kuvaa lisää....
(ps. kuvien hyvä laatu johtuu vaan tosta Nokian digijärkkärin järjettömästä optiikasta) |
Rälläköintiä tiedossa...
Lainaus:
Nimim. kiinteiden asennuksien purkuun väsynyt rälläköitsijä. (ideanikkari työnyyminä) Muuten sitten vaan peukut pystyyn tällekkin projektille!!!! :D |
juu, on tiedossa, ja sitten JOS tota MUKA tarvii joskus purkaa nii teemme silloin siihen sen pulttiliitoksen :)
Eihän neuvostoliittolaiset koskaan hajoa, vaikka on ehkä universumin parhaat renkaat alla ;) (PitBull Rocker, (lausutaan bogger)).... hekoheko |
Joskus on tota samaa kohtaloa mietitty rangen jakareille että jos joskus nelilinkistä haaveilis. Hyvä vähdä että joku on toteuttanut ja saadaan tuostakin sitten käytännön tietoa. Onkos peli jo nipussa 13. pv Heinola safarille?
|
Tarkotus olis mennä tonne Anttolan kisaan....
Nii jaa muuten mikä Heinola safari??? En ole kuullutkaan :) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Venyttelykuvia
5 Liiteet
Päästiin hieman testailemaan tuota rakennetta ja hyvin tuntui toimivan. Ei kilise eikä kolise kartaani vähän rajummassakaan räppäyksessä, eli ylämäessä kaikenlaista revittelyä kokeiltiin missä olisi jo vanha järjestelmä räjähtänyt....
Eli hyvältä vaikuttaa..... toistaiseksi.... (ps. on mulla kyllä ihan oikeakin kamera :) joten pahoittelut näistä huonoista kännykkäkuvista...) |
Kylläpäs nostaa tassua nätisti :D
|
Sivu luotu: 01:15 (GMT +2). |