![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Mulla ei ole vetareita katkeillu, periä on kyllä musrkattu. Laatikko on pitäny ostosta saakka hiukan semmosta "nelikulmaista" ääntä eli noin 8v toistaseks kuitenkin toimii. Keskidiffi on vissiin laatikon heikoin lenkki. Takaylitystä on puolmetriä liikaa. Jarrut on erinomaiset ainakin mun mielestä, ei ole oikein tarvinnu pidellä,käkkkäri nauhat ja täkapäähän männät ja kumit olen laittanut. Painoa kun sais muutamasatakiloa pois ni olis paree. Mitään mystisiä sähkövikoja ei ole ollut. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Jos se on fiiatin 3.5 tai vastaava, niin etupää painaa helvetisti ja pehmeessä mennään syvällä.
Koneen kunto kannattaa katella suht tarkasti, sillä väljä motti ei käynnisty kun lohkiksesta nollasta lähtien. Itte kattelisin bensa koneellista, koska dieselin edut on tapettu aikoja sitten verotuksen kautta, hyvää alavääntöä ei tosin valtiokaan pysty mokaamaan ![]() Osta pois jos tyydyttää |
|
||||
|
||||
![]()
Itse pari vuotta takaperin höyrähdin ja todennäköisesti sairaus jatkuu ja jatkuu. Kasissa on kaunis ääni ja alusta joustaa mukavasti. Ainoa ongelma metsässä on koko. Tiellä mahtava auto..
|
|
|||
|
|||
![]()
vetareita ja periä olis kaupan jos meinaat ostaa
hyvä pelihän se muuten on. |
|
|||
|
|||
![]()
kylmä ku prkl ja lasit ei pysy kunnolla auki,siis talvella.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
juu näinhä se on ja kyl mullaki taas tekis rankkua mieli ostella.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
land rover freelander kokemuksia? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 05.10.2018 19:23 |
Kokemuksia! Land rover FreeLander 2005 | Nipa | Chit-Chat | 7 | 25.02.2011 20:08 |
LAND ROVER Defenderistä kokemuksia | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 01.06.2007 08:17 | |
M/V: Range Rover/Land Rover | LRV8 | O/M/V Muut | 15 | 05.01.2006 12:06 |
Land Rover vai Range Rover? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 19.08.2004 08:33 |