![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kävisikö painepuolelle öljynerotukseen ja kuivaukseen ilmastoinnin kuivain? Vaikka tällainen: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...link:middle:de - p
|
|||
|
|||
![]()
Ilmastoinnin kuivaimen kosteudenpoistokyky on erittäin rajallinen, Kuivain pilaantuu jo ollessaan vapaassa kosketuksessa ulkoilmaan. Eiköhän näissäkin ole järkevintä käyttää perinteistä vedenerotinta säiliöltä lähtevässä putkessa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Nama perinteiset vedeneroittimet poistaa sitten vain veden, ei kosteutta kaasumuodossa. Vaatii myos aika paljon virtausnopeutta toimiakseen, mutta valttaa hyvin offihommissa
|
|
||||
|
||||
![]()
Joo ei sitä kosteuden poistoa ole noissa huoltoaseman vehkeissäkään, pakkasella melkein jokainen on paskana, mutta pakkasella nuo paineilmanaulaimen käyttäjät laittaa samaa jäänestoa kompuraan kuin mitä on kuorma-autojen ilmajärjestelmässä.Lisäksi paineilmanaulaimeen menee koko ajan öljyä sumuttimen kautta.
Käyttö on noilla hepuilla aikas kovaa kun menee noin 10,000 naulaa per naulain päivässä.
|
|||
|
|||
![]()
Onko kukaan liitänyt imupuolta moottorin huohotukseen?
Tuleeko liikaa kaikennäköstä sontaa? Luulen että mulla ainakin rangessa olis tuo öljysumutus kunnossa. Samanlaista settiä olen suunitellu.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tosin pitää muistaa toi öljykin ku tuppaa kuivaamaan toi jäänesto... |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
50/50 Loraus säiliöön ja sieltä sitä lähtee ilman mukana liikkeelle niin ei venttiilit sun muut jäädy. Eikös Aerolissa ole voiteluainetta mukana??