![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Mutta jos saat ongelman ratkeen niin ilmottele täytyy kans ruveta vähä taas rassaan!
|
|
||||
|
||||
![]()
samavika itellä ilmoituksia kun ogelma ratkee!!!!
|
|
|||
|
|||
![]()
No niin, laitetaas tännekin.
Oma hehkutus ongelma ratkes virtalukonpohjan vaihtamalla!! |
|
||||
|
||||
![]()
nostellaas vanhaa topikkia kun ei viitsi uuttakaan tehdä...
omassa lj:ssä rupes jälkihehku ilmeisesti vittuilee kun rupes hehkurele naksumaa päälle/pois lämpösel koneella... vaihdoin toisesta koneesta sen lohko lämpötunnistimen ja toimi vähän aikaa ok. nyt ei enää hehkuta edes kylmänä. valo ei toimi vaik lamppu ehjä.
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
|
|||
|
|||
![]()
Joko joku ratkaissut tämän ongelman? Mulla on smanlainen, valo vaan vilahtaa ja lähtee pakkasella surkeesti käymään. Hehkut on ehjät.
|
|
||||
|
||||
![]()
Joo, ja mullahan ei edelleenkään oo sitä jälkihehkutusta.
Asiaa tutkittuani haluisin kuulla että lähteekö teillä siitä imusarjahehkusta 1 vai 2 piuhaa? Kun kytkentäkaavioiden mukaanhan se toimii jälkihehkun vastuksena (sarjassa kansihehkujen kanssa) ja näin ollen siinä pitäisi olla 2 piuhaa kuten kaverin autossa on. Itelläni siis vain 1 piuha ja nyt kiinnostaa että onko näissä vuosimallieroja (kaverilla 86, mulla 89 ja kytkentäkaavion vuosimallista ei tietoa) vai onko multa nyt toinen piuha mystisesti hävinnyt viime talven jälkeen :-| Kuin surkeesti on surkeesti? Kun mulla oli 1 hehku pimeänä ja oli toi perinteinen 'valo vaan välähtää ja releet naksahtaa' niin sitä ei meinannut saada suosiolla käyntiin edes muutaman plus asteen puolella.
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi (perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f) wonk.sytes.net/76s/ Viimeksi muokannut Krisse : 25.01.2012 00:12 |
|
|||
|
|||
![]()
Jos ei paina kaasua niin ei lähde varmaan ollenkaan.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kyl mulla tulee sieltä kaks piuhaa ainakin ja auto on -88 Samaa vaivaa mulla vaihdoin hehkut ja poltti heti kaks uutta,nyt taitaa seuraavks tulla suora hehku tohon masiinaan ku löytää sopivat 12v hehkut siihen? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
bj40 hehkutus | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 31.03.2007 09:38 | |
Hehkutus ongelma | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.07.2006 19:24 |
Patrolin hehkutus??? | MasaY | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 23.05.2006 16:45 |
bj:n hehkutus | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.12.2005 09:02 | |