![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Mulla ei ainakaan riittänyt toi alipaine pumpun paluu sekä pumpulle että turbolle. Ahdin sylki hieman öljyä sekä pako että kompura puolelle ja tämä loppui kun muutin paluun öljypohjaan. Siinä alkuperäisessä letkunkarassa ei ollu kuin muistaakseni 10mm reikä.
Ei ollu Kyl paha homma tehdä öljypohjaan reikää tolle paluuputkelle. Ite tein reijän irroittamatta öljypohjaa eikä hommaan mennyt ku ehkä tunti. Löin piste puikolla alkureijän ja sopivilla tuurnilla vääntelin reikää isommaksi ni ei menny poraus mujut sitään. Taivutin paluu putken 15mm ulkohalkaisiaisesta putkesta siten että ölljy valuu kokomatkalta alamäkeen. Öljyn tuloputken taivutin 8mm teräsputkesta ja päihin tuli 1/8 helmiliitos nipat joita käytetään mm. safematicin voitelujärjestelmissä. Pakosarjan jatkeeksi tein u:n mallisen putken ja ahtineksi tuli switzerin s2 jostain valmetista. Moottori oli siis alunperin turboton sd33. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:patrollin soa akselit | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 17 | 14.02.2007 20:26 |
M: patrollin omet | simmerman | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 06.02.2007 19:44 |
O: GR 2.8 Patrollin jarrusatula | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.09.2006 16:13 | |
3B pakosarjasta peltisarjaan | kristian | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 17.10.2005 21:00 |
Painetta pakosarjasta | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 19.09.2005 00:08 |