![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Taitaa tuo kokonaispainon korotus usein laskea suurinta sallittua ajonopeutta,mikäli oikein muistan.
Normaalipainoilla neliakselisissa autoissa vaikuttaa myös ääriakseliväli,monissa on kokonaispaino jää hiukan alle tuon 32t. Luulis että tarpeeks pitkään alustaan,niinku nuo koneenkuljetusautot yleensä on,sais helpommin korotettuja painoja. Korjatkaa viisaammat... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M/V: Linja/kuorma-auton nastarenkaat | Hippo | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 02.01.2008 23:38 |
O:Kuorma-auton eturenkaat 10-11 x 22,5 | Racingrabbit | O/M/V Muut | 2 | 17.05.2007 13:31 |
M:Kuorma-auton rengas 10x22,5 | Racingrabbit | O/M/V Muut | 0 | 13.04.2007 10:23 |
Kuorma-auton penkit | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 12.04.2007 14:06 |
O:Kuorma-auton vaihtolavalaitteet | Racingrabbit | O/M/V Muut | 7 | 11.10.2006 07:32 |