![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
60 tuuman tunkki mahtuu nivaan poikittain vinosti takapenkin taakse ilman ongelmia.. eri asia tekeekö sillä mitään.itse nivalla paljon offia ajaneena en ole tarvinnut 3,5tonnin nostolaitteita ikinä,vaikka sellainen aina mukana onkin toyotia varten ...normi tunkilla pärjää
|
|
|
|||
|
|||
|
ABT:llä volvoa tunkattu monta monta kertaa ja hyvin on pelannu ku vaan muistaa rasvata.Kerran on tunkki tullu otsaan ja sen seurauksena puolenkymmentä tikkiä.....Eli maltti on valttia tunkatessa
|
|
|
||||
|
||||
|
Käytetty 60" ABT tuli ipefixiltä hommattua, hintaan kuului henkilökohtainen toimitus Polvijärvelle
vai oisko ollu matkalla TML:llään tunkkailtu jo kahta ajoneuvoa useampi vuosi ja hyvin on kestänyt, ei ole tuosta motonetin tunkista kokemusta, mutta onhan siinä vuos aikaa testailla, ja kukaanhan ei ryömi pelkän masastotunkin varassa olevan auton alle
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- Viimeksi muokannut -Stedt- : 26.09.2008 20:28 |
|
|
|||
|
|||
|
itsellä keltainen abt ollut vuosikausia, paljon käytetty ja hyvin toiminut kun pitää rasvaa koneistossa ja muutenkin tunkin puhtaana.
aika paljon olen myös käyttänyt oikeeta hi-liftiä. jos tallilla on oikea lifti paikalla niin tunon tyypin tunkkia tarvittaessa on itsestäänselvyys että sitä mielummin käytän. kyllä tuntuma on aivan erilainen kuin kopioissa. sahvaareilla on tullut käytettyä erivärisiä ja merkkisiä tunkkeja, lähes poikkeuksetta nosto onnistuu jollakin tapaa. alastulo onkin sitten toinen juttu, siinä lähes aina joutuu nyplämään koneistoa että tunkki suostuu tuomaan nostetun kohteen alas. kun seuraa että mistä johtuu niin suurin osa on kurapaskan peitossa ja rasvaa ei ole lainkaan. seuraavan kerran kun on tunkin osto mielessä niin vaihtoehtoja ei ole kuin yksi....muiden käytöstä pitää melkein saada korvaus. hintaero oikean ja korvikkeen välillä on mitätön verrattuna ominaisuuksiin. VARO HALPOJA JÄLJITELMIÄ!!! |
|
|
||||
|
||||
|
itelläni on farm jack merkkinen tunkki eikä ole valittamista. varmasti jokin halpaakin halvempi tuote ja ei ole kokemusta mistään muusta tunkkimerkistä. tunkki takkuili reilusti johtuen ruosteesta ja rasvan puutteesta mutta puhdistuksen ja rasvauksen jälkeen toiminut moitteetta. itse en näe järkeä sioittaa yhtään enempää tunkkiin.
|
|
|
||||
|
||||
|
Löytyy Farm Jack (eli farmer jacks off) sekä TML tunkki, kumpikaan ei toimi ilman rasvaa! Muuta huonoa en ole huomannut.
|
|
|
||||
|
||||
|
60" ABT ollu jo jonkun aikaa, tyytyväinen oon ollu ja sopii muuten just ja just HJ:n takapenkin alle poikittain.
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Viimeksi muokannut ohvipete : 27.09.2008 11:04 |
|
|
||||
|
||||
|
A-P:lle: kokeilen tuota jousisokkaa seuraavaksi, kiitän.
Reissun jälkeen olen aina brakecleanerilla putsannut ja uudet "teflonmolysuprerhyper" voiteet mekanismiin ja toiminut on. Enemmän tuo tosin on kaverin autossa seilannut kuin omassa
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
kyllähän henkiset kärsimykset oli suunnattomat toimimattomasta tunkista, ahdistus jopa suurempi kuin omakohtaisesta pienestä kalustovauriosta. korvaussummaa on hankala määrittää. |
|
|
|||
|
|||
|
Itse en ostaisi motonetistä maastotunkkii, itellä on t-max mutta varsi on minusta heikontuntuinen
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O:Maastotunkki 60" | patsuk | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 05.01.2008 15:12 |
| Maastotunkki | sepi | Tekniikka & Jutustelu | 41 | 05.05.2007 10:26 |
| O: Maastotunkki | Mikamanse | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 02.05.2007 10:57 |
| Koe ponnistettu :Moottorin nostin" Motonet" | Bruno | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 28.01.2007 22:13 |
| O: Maastotunkki | cruiseri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 05.06.2006 20:41 |