Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 23.09.2008, 05:19
tjl:n Avatar
tjl tjl ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 22.07.06
Sijainti: riihimäki, .
Perusasetus

tuohon maalin määrään on kyllä tosi paha mennä sanomaan mitään.
riittävyys riissuu paljonkin monesta asiasta, maalauskalvon paksuudesta,ohenteen määrästä yms. ja sit viellä että millä maalaat.

mutta meheenän sitä. mulla meni muistaakseni inertaa hiluxiin kun se oli työnalla 6 litraa ja ja sit teknoduria tais mennä palttiarallaa 3litraa ja näiden päälle ohenteet.
inertan kulutukseen syynnä osalta että maalasin rungon pensselillä ja sisälattiat yms.

itse ostasin tollaseen bertta rojektiin inetaa varmaan sen 10l pytyn. kun hinta 10l ostettuna on helvetisti halvempi kun 3litran pytyissä ostettuna. taisin viimeks maksaa 10 pytystä 72e ohentimineen, ja 1l purkista maksoin uistaakseni 17e ohentimineen ja kovettajineen. mutta itse saan hiukan rabattia.

teknoduriin pätee sama juttu, mitä enemän ostat sitä halvempaa on.
ja teknodurin hintaaa tai ylipäätänsä pintamaalin hintaan vaikuttaa väri. jos ostat esimerkiksi kirkkaan punasta on se huomattavasti kalliimpaa kun tumman sininen, kun siihen menee värimassaa enemmän. hinta voi olla vaikka tuplat.

ja nuista ohentimista, inerta primer 5 on ihan oma ohenteensa ja samoin teknodurille.olisko durille joku teknosolv 9025.

mutta toimii täysin rtv:n yleisohenne mikä on halvempaa. ei ne sitä kyllä siellä maalikaupassa mainosta.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Sivu luotu: 23:18 (GMT +2).