Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.09.2008, 17:25
HANE HANE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.03.08
Sijainti: Wehmersalmi, KUOPIO.
Viestit: 454
Post

Kahden hengen tiimillä on todellakin vaikeus tuon huoltoauto jutun kanssa... olisikohan mahdollinen esim. juukassa paikallisen varaosakauppiaan taholta jonkinlainen varaosien toimitus mahdollisuus kisan aikana? käyttää tarjoajan ehdoilla kuka haluaa.

tuo luukun saranointi ja luukkujen käyttö voisi pienellä muutoksella ratketa helposti, kun nykyään lukee: kuvasta tulee näkyä rastin tunnus ja auton rekisteri- tai kilpailunumero selvästi ja luotettavasti.
voisi tekstin muuttaa esim.: kuvasta tulee näkyä rastin tunnus ja autonläsnäolo, sekä rekisteri- tai kilpailunumero selvästi ja luotettavasti.

ehkä, ehkä, ehk..... luulisin

  #2  
Vanha 27.09.2008, 18:17
Killman:n Avatar
Killman Killman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.463
Perusasetus

Lueskelin tuossa käyttömaksun korotuksista 2010 alkaen autoille joille valmistaja ei ole ilmoittanut CO2 päästöjä. Näille autoille maksu tulee perustumaan kokonaismassaan.

Ehdotan, että 2010 alkaen myös Standard luokassa saa kilpailla ns. punakilvillä eli auton ei tarvitse olla tieliikenteeseen katsastettu. Tämä pudottaisi aavistuksen muutenkin nousevia kustannuksia eikä aiheuttaisi käytännössä mitään muutosta nykytilaan. Haluttaessa parilla sääntötarkennuksella voidaan varmistaa että kalustosta ei tule 33" pyörillä varustettuja protoja vaan että autot ovat ns. normaali autoja.
  #3  
Vanha 27.09.2008, 20:48
-sami- -sami- ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.12.05
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Viestit: 547
Perusasetus

Ja ennen kun mennään "venäjänmalliin" niin määriteltäisiinkö ramppien maksimi määrä ja koko. Nyt jo alkaa osalla porukkaa olemaan hirveät määrät ramppeja mukana. Samoin vois kylmästi rajoittaa vinssien määrää autossa vaikka kahteen.

Pysyisi kulut jollain tapaa kurissa ja järjestäjien olisi helpompi suunitella rasteja kun tietää mikä on maksimi rampin pituus/koko.

-sami-
  #4  
Vanha 28.09.2008, 22:01
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -sami- Näytä viesti
Ja ennen kun mennään "venäjänmalliin" niin määriteltäisiinkö ramppien maksimi määrä ja koko. Nyt jo alkaa osalla porukkaa olemaan hirveät määrät ramppeja mukana. Samoin vois kylmästi rajoittaa vinssien määrää autossa vaikka kahteen.

Pysyisi kulut jollain tapaa kurissa ja järjestäjien olisi helpompi suunitella rasteja kun tietää mikä on maksimi rampin pituus/koko.

-sami-
tällälailla,ja vinsseistä narut pois,ja vaijerin max mitta 10m.auton etu ja taka ylitys min 40cm,maavara max 30cm,saman kokoset renkaat kaikille. ei hyvää päivää näitten juttujen kanssa.
  #5  
Vanha 28.09.2008, 22:47
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Question

Kuka hakis AKE:lta punakilpiluvat kikottimille


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Killman Näytä viesti
Lueskelin tuossa käyttömaksun korotuksista 2010 alkaen autoille joille valmistaja ei ole ilmoittanut CO2 päästöjä. Näille autoille maksu tulee perustumaan kokonaismassaan.

Ehdotan, että 2010 alkaen myös Standard luokassa saa kilpailla ns. punakilvillä eli auton ei tarvitse olla tieliikenteeseen katsastettu. Tämä pudottaisi aavistuksen muutenkin nousevia kustannuksia eikä aiheuttaisi käytännössä mitään muutosta nykytilaan. Haluttaessa parilla sääntötarkennuksella voidaan varmistaa että kalustosta ei tule 33" pyörillä varustettuja protoja vaan että autot ovat ns. normaali autoja.
Kannataisko ensin tarkistaa viranomaisten virallinen kanta punakilpien käyttöön suunnistuskisoissa ennenkuin sääntöjä siirretään tuohon suuntaan. Nykyisistä kikottimista kun suurin osa tuskin täyttää tieliikennevaatimukset ja toiseksi kisat eivät ole missään virallisissa kisakalentereissa joka taas on edellytyksenä että verotussyistä rekisteröimätöntä ainostaan kisakäyttöön tarkoitettua kikotinta voisi käyttää punakilpisenä samoin perustein kuin AS- ja rallipuolella. Olipa rekisterissä tai ei niin kisa-auton on kaikesta huolimatta täytettävä ne ikävät tieliikennevaatimukset

Nykyiseen suunnistuscuppiin/sarjaan punakilpiset saattas hyvällä valmistelulla ja kunnon kisakalenterilla vaikka onnistuakin, mutta edellyttäisi kyllä hiukka enemmän noita kisoja. Vaatis varmaankin järjestäytyneempää organisaatiota joka asian AKE:n kanssa pystyy neuvottelemaan, nykyisestä systeemistä kun ei taida ihan siihen olla
Inhorealisti
  #6  
Vanha 29.09.2008, 00:34
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Vaatis varmaankin järjestäytyneempää organisaatiota
Inhorealisti
Mikäs nykyisessä on vikana? Trialissa on nähty nuiden AKK:n homoperseiden toiminta. Lopettivat Trialissa käytännössä tämän vuoden kunniaksi vielä HarrasteStanu -luokankin tarvitsemme rahaa "lisenssiuudistuksella"...

nyybinä myllis
  #7  
Vanha 29.09.2008, 10:40
HaKu HaKu ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.12.03
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 527
Perusasetus

vs


iso Ääni alla olevalle ei sekoiteta akk:ta suunnistukseen.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Mikäs nykyisessä on vikana? Trialissa on nähty nuiden AKK:n homoperseiden toiminta. Lopettivat Trialissa käytännössä tämän vuoden kunniaksi vielä HarrasteStanu -luokankin tarvitsemme rahaa "lisenssiuudistuksella"...

nyybinä myllis
  #8  
Vanha 29.09.2008, 12:23
Saija:n Avatar
Saija Saija ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 10.08.06
Sijainti: ?
Viestit: 776
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Mikäs nykyisessä on vikana? Trialissa on nähty nuiden AKK:n homoperseiden toiminta. Lopettivat Trialissa käytännössä tämän vuoden kunniaksi vielä HarrasteStanu -luokankin tarvitsemme rahaa "lisenssiuudistuksella"...

nyybinä myllis
Ihan pakko OT:na, että ei se nyt noin kuitenkaan mennyt... Eli tutustumislesenssi voimassa kalenterin ulkopuolisissa kisoissa... Meidän kaikki kisat kun sattuivat olemaan kalenterikisoja niin siksi ei ollut kertalisenssimahdollisuutta...

Jatkakaa aiheeseen liittyen, anteeksi välihuomautus.
  #9  
Vanha 29.09.2008, 15:34
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Question

Myllis näkee taas harhoja vai mainittiinko AKK jossakin


nyybinä myllis[/QUOTE]
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Mikäs nykyisessä on vikana? Trialissa on nähty nuiden AKK:n homoperseiden toiminta. Lopettivat Trialissa käytännössä tämän vuoden kunniaksi vielä HarrasteStanu -luokankin tarvitsemme rahaa "lisenssiuudistuksella"...

nyybinä myllis
En tainnut tossa kommentissani mainita AKK:ta vaan peräänkkulutin organisaatiota jolla riittää resurssit ja neuvottelutaito hankkia noille pääosin täysin tieliikennemääräysten vastaisille kikottimille lainmukaiset punakilpiluvat samaan tyyliin kuin AS- ja Ralliautoissa jotka siis täyttävät tieliikennevaatimukset ja ovat katsastettuja vaikkeivät rekisterissä olekaan!!!

Tieliikennekelpoisuus kilvettömien suunnistuskikottimien osalta kun on lievästisanoen aika kirjavaa ja punakilpisyydetkin (siirtokilvet) pääosin laittomia tai laittomuuden rajamailla

Saattaapi muuten lopahtaa suunnistuskisailu nykymuodossa monelta Protokuskilta ja muutamalta muultakin ihan itsestään kun laite ei ole ajokelpoinen siirtymillä. Ei siihen mitään sen kummempaa tarvita.

Kannatas ajoissa ottaa järki käteen ja ihan vakavasti miettiä miten suunnistuskisoja ihan laillisestikin voidaan tulevaisuudessa jatkaa. Ei välttämättä aina tarvitse kaikkea kokea kantapään kautta

Jos nykyistä käytäntöä halutaan noudattaa niin vaihtoehdoksi jää kisojen järjestäminen yhtenäisellä alueella josta ei tarvitse siirtyillä muualle yleiseen liikenteeseen tarkoitetuilla teillä Se taas vaatii hemmetinmoiset maa-alueet joka yleensä tarkoittaa, että kisajärjestäjiltä rahaa maanvuokriin kuluu entistäkin enemmän ja kenenpä taskusta nekin otetaan jollei kilpailijoiden

Tuohon väittämääsi AKK-laisten seksuaalisesta suuntautumisesta en osaa ottaa kantaa, mutta ehkä sinulla on kokemusperäistä tietoa kun kerran näin väität
Inhorealisti
  #10  
Vanha 29.09.2008, 15:45
milsim:n Avatar
milsim milsim ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.06.08
Sijainti: Orivesi
Viestit: 156
Perusasetus

Byrocrat. Luin viestejäsi. Joka perkeleen viesti on niin negatiivinen, että oletko ajatellut mennä jollekkin vaikka vaimoksi tai jotain? Lopeta turha provosointi sillä luet ensinnäkin tahallasi muiden viestejä virheellisesti ja toisekseen kirjoitat asiat jotka voisivat olla ihan älyllisiä, tietentahtoen ääliöprovomuodossa/ negatiivisessa valossa. On toki hyvä että pidetään järki päässä, mutta hemmetti kun suoraan sanottuna alkaa vituttamaan nuo sinun viestisi. Liekkö joku joskus sanonut että on se hyvä jotta joku "kehtaa" sanoa asiat noin, mutta minä sanon että pidä jo pääsi kiinni, sillä toistat asioita jotka on jo ketjussa sanottu/ minkä jokainen tajuaa kirjottamattakin.
Kolmannekseen. Rajoita hymiöiden ja huutomerkkien käyttöä. Missään yhteydessä näitä ei käytetä kuin yhtä kerrallaan tuomaan koko viestin "tunne" lukijalle, mutta sinulla on poikkeuksetta aina joko hymiö alaspäin tai punainen hymiö alaspäin, joten eipä sinun ole tarvetta käyttää niitäkään.

Jos sinulla ei ole mitään älyllistä sanottavaa (kuten ei näytä juuri koskaan olevan) niin ole kirjoittamatta. Lajin lakitekniset uhat ovat olemassa ja jokainen ne tajuaa, ilman että sinä niistä koetat epätoivoisesti "viisastella".

-Perkele-
__________________
http://www.yritysreaktori.fi
Digitaalisen mainonnan teräksinen osaaja
  #11  
Vanha 29.09.2008, 16:45
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Question

Näinköhän vain tajuaa


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja milsim Näytä viesti
Byrocrat.

Lajin lakitekniset uhat ovat olemassa ja jokainen ne tajuaa
-Perkele-
Avaa ikkuna ja hengitä syvään. Jollei sekään auta niin käy kylmässä suihkussa niin kohtaus menee ohi

Ja sen verran "asiaakin" että kun on näitä kisavehkeitä tullut aikas paljon nähtyä ja toimintaakin jonkinverran seurattua niin enpä ihan heti usko tuota sun väittämääsi todeksi, valitettavasti Ja jos tajuaakin niin ainakaan ei näy toiminnassa.
Inhorealisti
  #12  
Vanha 06.10.2008, 20:41
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.870
Wink

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
nyybinä myllis

En tainnut tossa kommentissani mainita AKK:ta vaan peräänkkulutin organisaatiota jolla riittää resurssit ja neuvottelutaito hankkia noille pääosin täysin tieliikennemääräysten vastaisille kikottimille lainmukaiset punakilpiluvat samaan tyyliin kuin AS- ja Ralliautoissa

Tieliikennekelpoisuus kilvettömien suunnistuskikottimien osalta kun on lievästisanoen aika kirjavaa ja punakilpisyydetkin (siirtokilvet) pääosin laittomia tai laittomuuden rajamailla

Saattaapi muuten lopahtaa suunnistuskisailu nykymuodossa monelta Protokuskilta ja muutamalta muultakin ihan itsestään kun laite ei ole ajokelpoinen siirtymillä. Ei siihen mitään sen kummempaa tarvita.

[/QUOTE]

Kaikki autot on mahdollista ilmoitaa akeen kilpaautoksi ja siihen saa punakilvet kilpakäyttöä varten.
ei tarvii olla akk.
Ps:kerran yhdellä työmaalla oli yks ralli/jokki/rokkiralli/autosuunnistus harrastaja joka tieskertoa mitä akk lyhenne tarkoittaa AinaKusettamassaKilpailijaa.
  #13  
Vanha 06.10.2008, 22:49
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Question

Näinköhän saa


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4 Näytä viesti
Kaikki autot on mahdollista ilmoitaa akeen kilpa-autoksi ja siihen saa punakilvet kilpakäyttöä varten.
Jos näin on niin loistava juttu, mutta rohkenen epäillä että tieto pitää paikkansa. Eri asia on hakea konttorilta siirtokilvet auton siirtoon "korjaamolle" kuin saada "pysyvät punakilvet" kisakäyttöä varten. Siis kisaan jossa ajetaan normaalin tieliikenteen seassa! Jälkimmäinen kun vaatii tieliikennekatsastuksen ja siihen saattaa jo aika moni proto- ja modiluokankin kilpalaite kompastua. Toki löytyy myös erittäin hyvin ja määräykset täyttäviä ajopelejä, mutta uskallan väittää, että remonttihommia tulee aikas monelle ennen leimaa

Kannattas ennemminkin yrittää noudattaa vapaaehtoisesti autoja koskevia määräyksiä kuin odottaa, että viranomaiset siihen pakottavat

Ps. Finlandia Trophyn järjestäjille ONNITTELUT hienosti sujuneesta kisasta ja erittäin positiivisesta lajia myönteisessä valossa esitelleestä Hesarin jutusta Tuollaisia juttuja lisää

Kulmakorven inhorealisti
  #14  
Vanha 20.11.2009, 12:38
Killman:n Avatar
Killman Killman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.463
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Killman Näytä viesti
Lueskelin tuossa käyttömaksun korotuksista 2010 alkaen autoille joille valmistaja ei ole ilmoittanut CO2 päästöjä. Näille autoille maksu tulee perustumaan kokonaismassaan.

Ehdotan, että 2010 alkaen myös Standard luokassa saa kilpailla ns. punakilvillä eli auton ei tarvitse olla tieliikenteeseen katsastettu. Tämä pudottaisi aavistuksen muutenkin nousevia kustannuksia eikä aiheuttaisi käytännössä mitään muutosta nykytilaan. Haluttaessa parilla sääntötarkennuksella voidaan varmistaa että kalustosta ei tule 33" pyörillä varustettuja protoja vaan että autot ovat ns. normaali autoja.
Nostanpa tämän oman ajatukseni uudelleen esiin, jos nyt olisi aika pohtia tätä uudelleen.
  #15  
Vanha 20.11.2009, 23:07
rhm rhm ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.08.08
Sijainti: Nokia
Viestit: 596
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Killman Näytä viesti
Nostanpa tämän oman ajatukseni uudelleen esiin, jos nyt olisi aika pohtia tätä uudelleen.
Tuo olisi passeli homma.. Samalla voisi esim. ulkomailta tuodut autot osallistua stanuun tuohon ilman, että tarvisi verottaa suomeen ja maksella noita käyttömaksuja..
  #16  
Vanha 20.11.2009, 23:25
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.783
Perusasetus

Eihän ennenkään ole stanut saanut hyvitystä vaikka on ollut henkilömallin auto kovalla verolla ja jollain toisella halvanverotuksen huoltoauto. Mulla oli LJ 3 vuotta henkilöautona ett sai olla muutamassa kisassa kolme henkee kyytissä. Kun läjä pääsi eläkkeelle niin muuttui huoltoautoksi.Eikä mulle tullut mieleenkään et sais jotain erikois kohtelua.
SÄÄNNÖT ON MUN MIELESTÄ IHAN HYVÄT NUILLA SÄÄNNÖILLÄ VAAN ETEENPÄIN
  #17  
Vanha 20.11.2009, 23:41
rhm rhm ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.08.08
Sijainti: Nokia
Viestit: 596
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joker Näytä viesti
Eihän ennenkään ole stanut saanut hyvitystä vaikka on ollut henkilömallin auto kovalla verolla ja jollain toisella halvanverotuksen huoltoauto. Mulla oli LJ 3 vuotta henkilöautona ett sai olla muutamassa kisassa kolme henkee kyytissä. Kun läjä pääsi eläkkeelle niin muuttui huoltoautoksi.Eikä mulle tullut mieleenkään et sais jotain erikois kohtelua.
SÄÄNNÖT ON MUN MIELESTÄ IHAN HYVÄT NUILLA SÄÄNNÖILLÄ VAAN ETEENPÄIN
Tässähän on vain kyse siitä, ettei tarvitsisi maksaa välttämättä tolkutonta määrää veroja valtiolle sen takia, että ajaa noita kisoja stanuissa.. Jos joku haluaa pitää kilvissä pelin ja ajaa sillä liikenteessä niin siitä vaan. Mutta tuon veromuutoksen ansiosta varmasti lähtee offipelejä pois kilvistä ja samalla varmasti suunnistuksestakin..

Ei tarvitse vetää heti HERNEITÄ weberiin, jos joku ehdottaa jotain muutoksia sääntöihin. Eikös tämä topicci ole juuri sitä varten?

Edit: Niin joo ja ei tuo parannus varmasti tekisi mistään vehkeestä yhtään sen kilpailukykyisempää. Toisi ainoastaan varmasti lisää kilpailijoita.

Viimeksi muokannut rhm : 20.11.2009 23:47
  #18  
Vanha 21.11.2009, 08:43
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 913
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rhm Näytä viesti
Tässähän on vain kyse siitä, ettei tarvitsisi maksaa välttämättä tolkutonta määrää veroja valtiolle sen takia, että ajaa noita kisoja stanuissa
Luokat M ja P ovat tätä varten.

Säännöt on hyvät ja selkeät, sekä samat kaikille.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?
  #19  
Vanha 21.11.2009, 00:20
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joker Näytä viesti
Eihän ennenkään ole stanut saanut hyvitystä vaikka on ollut henkilömallin auto kovalla verolla ja jollain toisella halvanverotuksen huoltoauto. Mulla oli LJ 3 vuotta henkilöautona ett sai olla muutamassa kisassa kolme henkee kyytissä. Kun läjä pääsi eläkkeelle niin muuttui huoltoautoksi.Eikä mulle tullut mieleenkään et sais jotain erikois kohtelua.
SÄÄNNÖT ON MUN MIELESTÄ IHAN HYVÄT NUILLA SÄÄNNÖILLÄ VAAN ETEENPÄIN
Samaa mieltä, orggis ja stanu autot täytyy pitää vuosikatsastettuina ettei rakentelu karkaa täysin lapasesta. Siirtokilvet voisi sallia sillä edellytyksellä että autossa on kuitenkin tieliikennekatsastus voimassa. Tilapäisesti rekisteristä poistetuista ei mene mitään maksuja, joten persaukiset voisi hoitaa asian näin.
  #20  
Vanha 21.11.2009, 08:52
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.289
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Samaa mieltä, orggis ja stanu autot täytyy pitää vuosikatsastettuina ettei rakentelu karkaa täysin lapasesta.
Kyllä se rakentelu on jo lapasesta lähtenyt aikoja sitten. Mutta tieliikennekelpoisuus saattaa olla hieman paremmassa mallissa kuin M&P luokissa..
__________________
Harbor Cruisers
  #21  
Vanha 21.11.2009, 11:02
Killman:n Avatar
Killman Killman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.463
Perusasetus

[Siirtokilvet voisi sallia sillä edellytyksellä että autossa on kuitenkin tieliikennekatsastus voimassa. Tilapäisesti rekisteristä poistetuista ei mene mitään maksuja, joten persaukiset voisi hoitaa asian näin.]

Esim juuri näin jos auto on käytännössä pelkästään kilpailukäyttöön.
Viestiketju on lukittu

Luokat
suunnistus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Off-Road Suunnistus Cup 2009 Mylppy Tapahtumat 13 13.12.2009 16:44
Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 22 11.01.2009 23:48
Offin Tekniikka/virhepiste säännöt v. 2009 RJCOBRA Tekniikka & Jutustelu 2 02.12.2008 19:43
Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt tikpe Chit-Chat 1 12.06.2008 08:58
Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? SauliS Tekniikka & Jutustelu 9 10.02.2005 09:25


Sivu luotu: 20:21 (GMT +2).