![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Ei ole hiluskinkaan vanteet keskittäviä kumpikaan satsi, miksi olisikaan kun on mutterikeskitteinen. Älä sekoita rekkojen renkaisiin joita saa väistellä jatkuvasti täällä Itärajan lähellä... ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Voortin rangerisssa on kuuleman mukaan jako "noin" kohdallaan,keskitys on laskettu navan varaan...Tätä esiintyy laajemminkin uudemmissa autoissa merkistä riippumattta?
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Hiluxin toisen vannesarjan (alut) 1 vanne vaihdettu takuuseen koska keskireikä ei ollut keskellä ja mutterien kolot niin syvällä ettei tasapainotuskoneen "sormi" yllä. Oliskohan mieluummin niinpäin että pulttikehä on aina paikallaan ja keskireikä "sinnepäin"? Viimeksi muokannut ariman : 23.09.2008 00:45 |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Näin on, oli aikanaan omassanikin, ja on vieläpä nykyisessäkin vakio peltivanne sekä mutterikeskitteinen että keskiökeskitteinen. Tuo keskiökeskitys ei ole ehdoton vanteen paikallaan pysymiseen, mutterit on.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Viinan merkitys kautta historian? | mallasviski | Chit-Chat | 10 | 10.11.2009 01:35 |
VNT turbon keskiön kääntö | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 24.06.2008 18:12 |
Ratin keskiön sopivuus? | -Jyki- | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.04.2008 19:46 |
hj:n vanteen et? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 28.11.2005 18:18 | |
Ystävän(Kaverin)päivän merkitys? | petris | Romance and Relationships | 16 | 15.02.2004 23:59 |