![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() onhan ne mutta ne pitää näköjään todistaa tuolla paperilla... ainut ero taitaa olla kytkin.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ei mulla ainakaa viime talvena vaadittu ku dyno paperi mistä näky paine ja teho.
Mitään jarru todistuksia eikä muitakaa lappuja tarvinnu ku väänsin syötön niin pienelle ettei teho noussut vakiosta. Auto King cap ja ylivieskassa kävin... |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ite kävin LN110 muutoskatastamassa,
menin konttorille kysyyn että mitäpapereita tarvin jos turbotan tollasen hiluxin, niin anto paperin kouraan missä luki, anomus moottorin vaihtoa, ahtimen asentamista varten. Siihen täytin auton tän hetkiset tiedot, ja ahdin oli vastaava kuin LJ70, josta tiedot kanssa, LJ moottorista siis. Se oli ainut lappu minkä ite tarvin. Eli asensin mallisarjaa vastaavan turbon, eli LJ koneen turboa vastaavan turbon, mikä siis näyttää tältä. http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Sekalais...alaisia-45.jpg http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Sekalais...alaisia-60.jpg välijäähdyttimestä kysy että onko LJ:ssä sanoin että on, kirjotti senkin ylös. niin sinänsä jännä että ei ees turbon mallia/merkkiä lue missäään, ainut tieto turbosta on että on vastaava kun läjässä ;D Otteessa lukee nyt että asennettu LJ70 vastaava ahdin, ja koneentehona 96hv. Ei mitään hukkaportin säädöistä tai sineteistä, tai ahtopaineista. Se oli helppo juttu, samaan hengenvetoon pisti 31" otteeseen, vaikkei meinannu uskoa että ne saapi. Viimeksi muokannut Vilkutin : 28.09.2008 19:28 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
kumma muuten kun mulla on pakoputki turbolta asti 3" rosteria eikä ainuttakaan vaimenninta niin ei siitä sanottu mitään. katsuri vaa pikkasen heilutti sitä ja siinä se. ei ole edes tollasta joustavaa palaa välissä
![]() Alle ajo suojan jouduin tekemään ja paremmat roiskeläpät kun perän korkeus itsetehtyyn puskuriin oli reippaat 80cm maasta. korotukset tuli otteeseen. harmi vaan kun renkaat on edelleen 205r16.... Ajoneuvvoluokka myös muuttui n1: tä n1g: si Kuvassa ei vielä parempia roiskeläppiä mutta alleajosuoja näkyy. ja astetta rajummat maasto renkaat ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
vituttaa muuten kun koukkupaino oli ennen katsastusta 2200 kiloa ja katsastuksen jälkeen 1500kg. voiko asialle tehdä jotain että saa takasi 2200kg???
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
2200 kg kärryä saa edelleen vetää. Vaikka se ei näy otteella, se on ATJ:ssä, eli poliisitkin näkee sen sieltä. Ks. Perävaunun kytkentämassat ATJ:ssa: http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/0086F...ATT_142007.pdf Viimeksi muokannut -MaTTi- : 29.09.2008 19:14 Perustelu: check |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ahaa no joka päivä oppii jotain uutta. kiitos tiedosta eipä vituta enää
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mistä kannattaa ottaa vesi turbolle? | junnu78 | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 20.10.2007 06:03 |
hj60 muutos katsastus turbolle. | syrkki | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 21.07.2007 14:49 |
mistä hj-60 turbolle voitelu? | Jani E | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 30.03.2007 05:01 |
Patrollin muutoskatsastus turbolle? | AJK | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 08.01.2007 01:24 |
SD33 pumpun modaus turbolle | SS-Patrol | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.03.2006 21:46 |