![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kysellääs sitten vielä pöllöjä... Eli mihin luokkaan istuu Suzuki jos siihen ajetaan: -Kierrejousi alusta -mahd. Tekniikan vaihto johonkin kivaan -Leima rengastus -31" -"- -33" -"- Eli siis mikä vaikuttaa mihinkin? Ja entäs jos otetaan mukaan vaikka Tojon LJ, mitä siihen voi sääntöjen puitteissa tehdä että pysyy orkkiksessa? Vai onko sellainen yritys edes järkevää?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tuollainen suzuki löytyy pihasta ja luokka on aina stanu 33" ja pienemmillä kumeilla.
Orggis läjään saa laittaa sen 2" korottavan alustan ja max 31" renkaat. Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Suzuki kierrejousilla menee katsastettuna stanuihin ja katsastamatta modiin.
http://www.4x4cup.com/index.php?sivu=ukk LJ max 51mm korotuksella ja max 31" renkailla on orkkiksessa, muutoskatsastettuna tai muutokset mahdollisia muutoskatsastaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Sääntömuutoksia suunnistuskisoihin? | Tekniikka & Jutustelu | 110 | 22.01.2006 18:59 | |
Erikokoisrengaspaperi suunnistuskisoihin ????? | Rassi | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.10.2005 20:49 |